• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Nordicbet 750K Gtd 2 day event, hva gjør vi her?

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 24. April 2011 22:06

Etter å ha vært litt semi short en stund, har jeg endelig funnet rytmen og kommet meg opp til 38.5k (10k starstack)har aktiv table image. Plukker opp i utg+2 velger da å åpne til 2k på 350/700+70 ante
får hele 3 syn (en mann på tilt,syner 2k med 8k stack) + han som sitter i BB

Flopp går check rundt til turn (leder ofte ut her, men hadde en god feeling at vår venn på tilt kom til å gå all in)

Turn litt småskummelt kort siden vi er så mange, her må vi by, BB checker, jeg fyrer halv pot 4200 de 2 bak syner, hmm, og sistemann har bare 1800 bak seg. Men ekke han som er bekymringsmomentet her, er han andre som dekker meg såvidt.

River fyrer 12600 og han rett bak shipper all in 31594 !?!?
Tiltman kaster og har 1800 igjen. Hva setter dere han på her med den linja han velger mot oss?

Kan poste svaret etterhvert..
Sist endret 24. April 2011 22:42

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 25. April 2011 00:24

Du må lede?! Få det på!

LottoMartin
Medlem siden 13/03-2011
Antall poster 361
LottoMartin Postet 25. April 2011 00:42

Siden han prob ikke har noen blufferange (siden fisken sitter bak han, og kun har 1800 chips), blir regnestykket ganske enkelt. Plott inn valueshoverangen til villain i pokerstove, og se hvordan du gjør det mot den

Du har selv best forutsetninger for å vite hvor wide han er pre (flatter han 73s/63s/53s/43s/32s), hvordan han spiller straight og set på turn, osv

andrebb
Medlem siden 11/03-2011
Antall poster 85
andrebb Postet 25. April 2011 12:07

Snapp!

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 25. April 2011 18:08

Ser for meg han at han flatter med 22-JJ Maybe QQ siden jeg åpner i tidlig pos, 3better sikkert KK,AA. Kan vel ikke utlukke Axs+ da folk elsker slike hender
Ikke trash som 73s/63s/53s osv

Folder vi på river har vi enda 20K igjen av de 40k på blinds 350/700+70 nesten 30bb som ikke er så ille.

Kaster dere 22 i så tidlig pos? 60BB deep nesten..

LottoMartin
Medlem siden 13/03-2011
Antall poster 361
LottoMartin Postet 26. April 2011 14:19

[quote=
BananaUMonk]Ser for meg han at han flatter med 22-JJ Maybe QQ siden jeg åpner i tidlig pos, 3better sikkert KK,AA. Kan vel ikke utlukke Axs+ da folk elsker slike hender

Da ser river ut som en fold

LottoMartin
Medlem siden 13/03-2011
Antall poster 361
LottoMartin Postet 26. April 2011 14:19

[quote=
BananaUMonk]
Kaster dere 22 i så tidlig pos? 60BB deep nesten..

sannsynligvis ikke

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 26. April 2011 19:35

LottoMartin skrev:[quote=
BananaUMonk]Ser for meg han at han flatter med 22-JJ Maybe QQ siden jeg åpner i tidlig pos, 3better sikkert KK,AA. Kan vel ikke utlukke Axs+ da folk elsker slike hender

Da ser river ut som en fold

Du folder der vis vi gir han rangen ^^ som jeg nevner.

Ser for meg at han valueshover any 3x QQ,KK,AA noen gjør det med TT JJ (seff vil mange bare syne ned her med overapar,spes med han apekatten bak på rør) kan heller ikke utalate 45s her da. Obv 66,99 som er så godt som nuts da.

Er vel liten sjanse for at han bluffer gitt at han siste mann som er på tilt som sitter bak oss (mest sannsynelig skulle få på resten siden han hadde satt inn 6k av sine totalt 8k)

Er den avgjørelsen close for din del mellom call og fold? El insta mucker du?

Takk for innspill

Indianeren
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 159
Indianeren Postet 26. April 2011 20:43

TT+ har vel villain ekstremt skjeldent her..

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 26. April 2011 20:58

Indianeren skrev:TT+ har vel villain ekstremt skjeldent her..

Tenker du på siden potten ikke er 3bettet pre? El hvilken begrunnelse har du for det? (er multiways til floppen, 1shortstack)

Jeg syns man kan ta bort ekstremt og heller bare si sjeldent. Men det finnes jo en mulighet for det da

Har sett det uttalige ganger.

Byr halv pot på turn og river, kanskje han ser på det som svakhet og setter meg på mid par type hender og (trur) han kan valueshove TT+ ?

Takk for innspill

Indianeren
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 159
Indianeren Postet 26. April 2011 22:22

BananaUMonk skrev:

Tenker du på siden potten ikke er 3bettet pre? El hvilken begrunnelse har du for det? (er multiways til floppen, 1shortstack)

Jeg syns man kan ta bort ekstremt og heller bare si sjeldent. Men det finnes jo en mulighet for det da

Byr halv pot på turn og river, kanskje han ser på det som svakhet og setter meg på mid par type hender og (trur) han kan valueshove TT+ ?

Takk for innspill
Tenker på alle streets tilsier at han ikke har overpar her. Om han ikke 3 better pre så byr han nok bakerst hver gang på flop med overpar. Kommer ann på historie mellom dere og hvem villain er, men tviler på at han er god nok til å gjøre overpar om til bluff på river.

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 26. April 2011 22:55

Indianeren skrev:
BananaUMonk skrev:

Takk for innspill
Tenker på alle streets tilsier at han ikke har overpar her. Om han ikke 3 better pre så byr han nok bakerst hver gang på flop med overpar. Kommer ann på historie mellom dere og hvem villain er, men tviler på at han er god nok til å gjøre overpar om til bluff på river.

Lite historie, vært på bordet under 1 time. (men det er vel kanskje mye i online verden? hehe)

Hva setter du han på når han skyver i bånn?

Takk for innspill, poster avsluttningen av handen snart

Flacky
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 120
Flacky Postet 27. April 2011 02:06

Enig, enig. 66 bink!!

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 27. April 2011 14:07

BananaUMonk skrev:Etter å ha vært litt semi short en stund, har jeg endelig funnet rytmen og kommet meg opp til 38.5k (10k starstack)har aktiv table image. Plukker opp i utg+2 velger da å åpne til 2k på 350/700+70 ante
får hele 3 syn (en mann på tilt,syner 2k med 8k stack) + han som sitter i BB

Flopp går check rundt til turn (leder ofte ut her, men hadde en god feeling at vår venn på tilt kom til å gå all in)

Turn litt småskummelt kort siden vi er så mange, her må vi by, BB checker, jeg fyrer halv pot 4200 de 2 bak syner, hmm, og sistemann har bare 1800 bak seg. Men ekke han som er bekymringsmomentet her, er han andre som dekker meg såvidt.

River fyrer 12600 og han rett bak shipper all in 31594 !?!?
Tiltman kaster og har 1800 igjen. Hva setter dere han på her med den linja han velger mot oss?

Slik gikk det da, jeg synte nokså kjapt og han viser opp

Luktet muffins da det blir checket rundt på floppen og action på turn og river. Men jeg er vel for dårlig til å finne kast, tenkte bare jaja, kjip setup(derfor jeg aldri vinner tourneys sikkert,hehe) om han har el
Men om jeg hadde brukt timebanken her og brukt litt lengere tid, så hadde jeg sikkert levlet meg til et syn uansett.

Var også litt for tidlig ute og ga fasiten til par stk, så dumt om de viste på forhånd på hvordan denne handen endte

Så dere som mener dette er fold, kaster dere 100% i slike spots?
Notes: Lite historie med Villain!

Takk for alle innspill og kom gjerne med flere

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 27. April 2011 14:49

post hand på donkr imo, og hvor er Dmmmikkel , er ikke han her inne å burde ha gode kvalifiserte svar?

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 27. April 2011 15:18

grimteh skrev:post hand på donkr imo, og hvor er Dmmmikkel , er ikke han her inne å burde ha gode kvalifiserte svar?

Orker ikke donkr, er så mye tull der Har vel fått gode kvalfiserte svar her føler jeg.

Btw hvordan gikk det for deg? Så du hadde en heftig stack der en stund
Til toppen
[user_image]
[body_html]