• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Norske Ess - Goggen!

Forfatter: Informer
Kategori: Andre emner » Eventer

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 10. August 2011 14:59

Rocketron har postet ønske om stemmer - flott
Goggen har også laget en video og har fair chance av de 12 til å få mest stemmer.

Oppfordrer alle på GamingHill til å stemme på 1 av disse bidragene - vi må jo få en GamingHiller med her (Kan bare stemme på en av dem).

Her er Goggens bidrag

Her stemmer du!

Stem enten på:
"A family game at Goggen's" by Jørn Are Solem eller
"Norske Ess" av Ron Steve Paltto

Takk

moveras1
Medlem siden 17/02-2011
Antall poster 538
moveras1 Postet 11. August 2011 22:07

Stemme er shipped long time ago Håper vi får inn en Gaminghiller

anrimo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 808
anrimo Postet 15. August 2011 15:28

Har du vunnet tur Goggen?

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 16. August 2011 07:23

Noop, ikke helt uventet så valgte de Frospy som vinner i min kategori. Han kom på 5 pl i avstemmningen som jeg vant!

Norske Ess
Produksjonselskapet gikk i går ettermiddag gjennom alle årets kandidater til TV-programmet Norske Ess.

Det var viktig for produksjonen å finne et bredt utvalg av spillere for å skape et velbalansert program. Dermed trengte vi spillere som både har lite og mye pokererfaring - og viktigst av alt; de må kunne levere foran kamera, både alene og på et bord fullt av kjendiser.

VINNERENE ER:
...FREEROLL - Monica Hetland Andreassen
REBUY - Roger Larsen Bashir
FREEZEOUT - Frode Fagerli

Føler at dette var gitt litt på forhand... Mener at mitt videobidrag var betydelig mere kreativt en noen av de andre i min kategori. Men er man MrPokerNorge så er man MrPokerNorge....

Link

winandloose
Medlem siden 23/02-2011
Antall poster 131
winandloose Postet 16. August 2011 09:17

Det var synd det, er steinsikker på at du hadde fungert på alle måter foran et kamera.
Men du var nok sannsynligvis for god til å spille poker

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 16. August 2011 09:26

Har ikke helt skjønnt hvorfor Kjersti Grini og Frode er med i avstemning? De burde være med på kjendissiden. Oppfordrer alle til å "klage" på facebook sia slik at man får frem noen wildcards! link

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 16. August 2011 10:23

LoooL dette er jo bare helt latterlig, her skal det klages!!!

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 16. August 2011 10:36

Her er mitt innlegg:

LoooooooooL @ PokerStars @ Latterlig greie . com .........

Nå har jeg personlig kun fulgt med i den ene avstemningen der Fropsy vant, og på grunnlag av det jeg har sett der er hele denne konkurransen så jævlig latterlig.

Først av alt, Fropsy er en meget hyggelig kar som gjør utrolig mye bra for både poker og andre ting!, MEN skulle ikke dette være en konkurranse der hvermannsen skulle konkurrere mot hverandre?

At dere velger "MrPoker" som er en stor affiliate/partner av PokerStars og som i tillegg hadde en veldig anonym video fremfor folk med 3 x så mange stemmer og som hadde lagt ned masse innsats i å lage glimrende videoer.. Det blir bare helt teit..

Fropsy burde jo i utgangspunktet stille som kjendis/poker pro, å ha han med i en konkurranse bare så ingen andre skal ha sjans til å vinne virker jo rimelig teit..

Som sagt dette er bare helt latterlig......

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 16. August 2011 11:17

Og her er mitt:

"Gir min sympati til A family game at Goggen's som etter min mening var en av de bedre kanidatene i Freeze kategorien som sikkert føler seg jævlig snytt akkurat nå!"
Vel, skal innrømme at jeg ble noe skuffet ja. Brukte ganske lang tid å lage videoinnslag og vant også avstemmningen (i tøff konkurranse ned Biffen). Vil tro både han og jeg brukte ganske mange timer for å rekruttere stemmer i løpet av... helgen ja. Madamen var ikke helt fornøyd med mitt familiefravær, lol.

Føler kanskje at Fropsy hadde denne i boks på forhånd... Han burde uansett vært tatt inn i showet med tanke på hva han har gjort for Poker'n i Norge. Men på kjendiskvoten kanskje?

I beskrivelsen står det: "Vi ønsker: personlighet, entusiasme, drive, humor og talent. Vi ønsker at du skal ha noe som skiller deg ut fra mengden"

Uansett, gjort er gjort og spist er spist.
MEN et wildcard hadde vært hyggelig

moveras1
Medlem siden 17/02-2011
Antall poster 538
moveras1 Postet 16. August 2011 12:39

Dette er så rigga at Froshen på donkr aldri kommer til å holde kjeft igjen

Flacky
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 120
Flacky Postet 16. August 2011 14:09

Oh lord... Så Fropsy skal bli straffa for at han e en mer kjent person enn mr.gogg og har flere kontakta?
Høres totalt meningsløst ut.
Det som e latterlig i mine øya e dem som mene d e latterlig at Fropsy vant.
Så klart e det mer underholdningsverdi å ha han på skjermen, enn en anna kar som fremstille seg sjøl me familien i front i en trist parodi. Da e det faktisk bedre å sitte aleina å si noen få ord foran et kamera IMO.
Fullt forståelig at Fropsy blei plukka ut.
Og ja..
Ska vurdere stå opp på andre foten imorra!

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 16. August 2011 14:21

Poenget er jo at det skulle være en avstemning.... Da kan de ikke la NR 6 vinne fordi han er "kjent" det er jo det som er gjort.

Deviltorsk
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 118
Deviltorsk Postet 16. August 2011 14:56

Det e vel en smaksak hva som er best av å si noen ord foran skjermen, eller som du sier:"en trist parodi". PERSONLIG syns jeg Goggens video var både morsom og kreativ. Det du sier blir litt som å si at folk som liker Snickers er latterlige.

Flacky
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 120
Flacky Postet 16. August 2011 15:04

Hvis poenge va at det hele skulle være kun en avstemning, så blir det en anna sak. Men det stod vel noen andre ord der og...
Jo, kaste vel stein i glasshus når d e snakk i en av gaminghills største helta, men syns ikke det e no særlig respect å dra familien inn i den greia der nei, noen god presentasjon av seg sjøl e det vel heller ikke.
Men for all del, hver sin smak.
Og hadde sikkert vært morro om han va me, men sir bare at d e fullt forståelig at bidraget ikke blei plukka ut.

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 16. August 2011 15:21

Fakta er at ut av topp 10 skulle en jury velge vinneren.

Det som er litt rart er at det kun er 12, 13 og 15 i hver kategori.
Da er det ikke mange som havner utenfor kategorien topp 10?
Faller ikke poenget litt bort med å ha en avstemning på nett?

Jeg sier ikke at Goggen er den beste og skal vinne bare for at jeg kjenner han, MEN jeg sier at PokerStars bomma litt på utførelsen av noe som kan/kunne ha vært meget positivt for dem.

Jeg ser iallefall at i kategorien Goggen var med i var det 12 bidrag. Her var det totalt 704 som stemte på sin favoritt. Bare 66 av disse stemmene gikk til vinneren.

Ettersom de fleste ikke liker hvordan denne konkurransen ble avgjort, (forståelig nok i mine øyne), kan man regne med at resterende 638 personer bak stemmene får høre om misnøyen. Disse 638 kjenner sikkert 2-5 personer i snitt som spiller poker. Man trenger ikke kalkulator for å skjønne at denne PR-Kampanjen kanskje tok en liten feil retning?

Hadde jeg vært ansvarlig for Norske Ess kampanjen, ville jeg ha håpet på å kunne gjenta denne veldig bra kampanjen flere ganger. Når man ser reaksjonene som kommer i etterkant av avgjørelsen ville iallefall jeg "gådd i boks" og vurdert neste trekk.
Sist endret 16. August 2011 15:23

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 16. August 2011 15:34

Flacky skrev:Hvis poenge va at det hele skulle være kun en avstemning, så blir det en anna sak. Men det stod vel noen andre ord der og...

Svarte over på dette, skjønner du at noen er litt irriterte?

Flacky skrev:Jo, kaste vel stein i glasshus når d e snakk i en av gaminghills største helta,
Forumet er til for å kunne diskutere og selvfølgelig kan du være uenig med alle GamingHills helter uten av at du blir halshugget av den grunn

Flacky skrev:men syns ikke det e no særlig respect å dra familien inn i den greia der nei,

Er litt uenig der, synes det gir et ordentlig inntrykk av hvordan de fleste pokerspillere er (dvs. ikke en unggutt som sitter foran 4 skjermer hele natta) og at familien støtter opp om hobbyen.

Flacky skrev:noen god presentasjon av seg sjøl e det vel heller ikke. Men for all del, hver sin smak.

Jeg er enig med at han hadde vært bedre tjent med å vise hvordan han kan bidra på TV, men sammenliknet med de andre jeg har sett var det vel en av de bedre?

Palasokeri
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Palasokeri Postet 16. August 2011 15:54

Humbug av Pokerstars. For å kunne avgi stemme skulle de ha tilgang til store deler av profilen min på FB, samt tilgang til min venneliste på FB (av hvilken grunn tro....?). Dette var billig greier av Pokerstars

Ellers skal det sies at Fropsy er en god kandidat det....
Sist endret 16. August 2011 16:08

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 16. August 2011 17:14

Pokerstars er rigga som vanlig UL goggen, GL Fropsy

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 16. August 2011 17:16

Etter som de ikke skriver noen svar på FB sia si har jeg nå trykket "liker ikke". Håper de retter opp i denne flausa for de at kampanjen er knallbra for poker-Norge!

anrimo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 808
anrimo Postet 16. August 2011 19:06

Regner med at PS kommer med en fin løsning iløpet av kort tid.

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 16. August 2011 22:38

Det er forståelig at PokerStars velger ut Fropsy, veldig - men synes også det er veldig forståelig at folk reagerer på måten pokerstars har gjennomført konkurransen.

Hvis mann ser bort fra "status" og navn og ikke viste hvem noen var - ville mann da valgt ut dem som vant bare basert på videoene? Var det de beste videoene?

Min mening er at videoene burde telle 1/3
Antall stemmer 1/3
Og Juryens mening 1/3
Hvis ikke har jeg missforstårr konkurransen og beklaga det.

Skjønner at folk som bruker tid på å overtale folk til å akseptere en Stars applikasjon som krever tilgang til mye info om den enkeltes profil blir litt skuffet når det hele virker litt forhåndsbestemt. Hadde det hulpet om en video var dobbelt så bra/profesjonell/morsom og hadde 1.000 stemmer?

Tror alle er enig i at Fropsy burde være med, men da enten på like vilkår eller som kjendis som Lodden og de andre kjente - anyway, just my thoughts.

anrimo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 808
anrimo Postet 16. August 2011 22:47

Ingen som har nevnt at fruen til Goggen er en skikkelig MILF ?
Ikke rart det er mange barn i den heimen i alle fasonger, farger og størrelser.
Gratts til Goggen!.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 17. August 2011 08:22

Hahahaha se hva de skriver i "oppklaringen" sin:

"Ingen av oss hadde på forhånd den ringeste anelse om hvem ”Fropsy” eller Frode Fagerli er."

"Det er nettopp på grunn av hans posisjon, hans erfaring, og hans arbeid for norsk poker at han er valgt ut! "

Eeeeeeeeeeeeehh???? Kan dere ta den på nytt internt kanskje?
Sist endret 17. August 2011 08:23

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 17. August 2011 11:13

JaCkPoT_ skrev:Hahahaha se hva de skriver i "oppklaringen" sin:

"Ingen av oss hadde på forhånd den ringeste anelse om hvem ”Fropsy” eller Frode Fagerli er."

"Det er nettopp på grunn av hans posisjon, hans erfaring, og hans arbeid for norsk poker at han er valgt ut! "

Eeeeeeeeeeeeehh???? Kan dere ta den på nytt internt kanskje?
Dette blir bare for dumt skjerp dere stars!

moveras1
Medlem siden 17/02-2011
Antall poster 538
moveras1 Postet 17. August 2011 18:43

FLINKE stars... Djiiis
[user_image]
[body_html]