• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

NORSKE ESS KLOKKEN 21 PÅ MAX TVNORGE I KVELD. NY EPISODE.

even_vegas
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 4
even_vegas Postet 8. Desember 2011 15:26

Vær med på å støtte pokeren i Norge. Og tune inn alle dekodere på denne kanalen.

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 11. Desember 2011 01:38

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 11. Desember 2011 01:54

Skal ikke kommentere at han grein, men hvorfor fikk han tilbake hånden etter han foldet? Det høres jo rimelig sick ut?!

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 11. Desember 2011 02:50

Jeg har ikke orka å sett noe av denne serien, men det virker som Jagge er allin på en tidligere street, med to stk som har calla og så checker de bare ned.

Da er hånda til Rein Alexander ikke død, selv om den er over streken så er den identifiserbar og må vises for å unngå collusion.
(selv om disse ikke har peiling på sånt da )

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 11. Desember 2011 03:33

Har ikke sett dette selv. Personlig syntes jeg ikke det er spess gøy å se på poker i utgangspunktet, men når man i tillegg skal se på en blanding av folk som kan og ikke kan spille poker blir det alt for tregt syntes jeg..

Jeg skjønner greia med kjendiser, men jeg vil tro det hadde dratt minst like mange seere om det faktisk var folk som spiller poker daglig som hadde vært med. Ville nok blitt mye mer action.

Hvis det er som du sier over er den jo forsåvidt grei Det kom jo seff ikke frem fra artikkelen på TV2

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 11. Desember 2011 11:13

Om Jackpot, Acerjay, Osmark og noe andre random donks hadde spilt Sngs så hadde vel ikke seertallet gått i været. Det hadde vel vært nærmeste familie, og noen playmoneyspillere på stars som hadde sett på. Hadde jo ikke vært den minste interesse for den gjennomsnittlige Tvseeren.
Nå er det masse kjendiser som "tilfeldigvis" spiller poker. Noe som gir pokeren anseelse rundt omkring i mange hjem. I tillegg får man masse medieoppslag som f.eks dette om pokerforbudet, helt suverent.

Og nå når Rein fyren skal sitte å grine på TV så er det masse tanter rundt omkring som er storklar med grinepapiret sitt og venter på episoden, så de kan få grine litt sammen med sine store våte drøm her i livet.
Programmet er genialt. Så får det heller være at det ikke er den store pokerunderholdingen for oss som har kastet kort før. Men da kan jeg heller se litt fra wsop eller noe sånt, om jeg trenger å se flere spiller poker, enn alle de bordene jeg ser på stars hver kveld som spiller ELENDIG poker.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 11. Desember 2011 15:14

osmark skrev:Om Jackpot, Acerjay, Osmark og noe andre random donks hadde spilt Sngs så hadde vel ikke seertallet gått i været.

Haha ser den, men for poker'n og tv'n sin del hadde det jo vært bedre om det var noen som viste når man kunne folde osv som stilte opp.

Men som sagt skjønner jeg at de velger kjendiser kun av den grunn at det skal selge mer...

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 11. Desember 2011 16:12

Tror nivået på de som spiller er over gjennomsnittet iforhold til befolkningen. Og dermed har ikke det så mye å si, for andre enn pokerdonks.
[user_image]
[body_html]