• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Ny laptop

Forfatter: fredricbs
Kategori: Off topic

fredricbs
Medlem siden 10/01-2012
Antall poster 14
fredricbs Postet 26. Juni 2013 00:19

HEI på dere

håper dere kan hjelpe meg litt her. ute etter ny laptop, men har ikke sånn veldig peiling, eneste jeg vet er at jeg vil ha ssd disk.

bruk: mest grind(HM osv) + noe ymse spill
pris: helst rundt 8-10k

liker denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761547

noen som har noen gode forslag?
Sist endret 26. Juni 2013 00:20

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 26. Juni 2013 02:41

Hei du. Har bygd mye pc'er gjennom min tid, men vært lite innom bærbare. Og er også en stund siden så er ikke så veldig oppdatert lenger. Men anbefaler deg å legge inn en tråd i forumet her http://www.hardware.no/
Her er det en masse smart ungdom som har fulgt med i timen å kan sikkert hjelpe deg slik at du får mest igjen for pengene dine i forhold til bruk. Og du må utdype det med ymse spill. Legger du kabal eller skal du spille noe som krever litt av maskinen? Og 13" skjerm hørtes veldig lite ut. Er ikke mange borda du får tablet før du må frem med forstørrelses glass.

fredricbs
Medlem siden 10/01-2012
Antall poster 14
fredricbs Postet 26. Juni 2013 21:25

haha ikke kabal nei. heller ikke det nyeste og beste, noe midt i mellom vil jeg si (fan av nostalgiske spill). skjerm har ikke så mye å si da den stort sett skal kobles til tv. forresten sant det du sier med hardware, bare erfaring med at folk her har peiling på det meste, men spør der også.

Palasokeri
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Palasokeri Postet 27. Juni 2013 01:53

Uten at jeg vet hvilken tilstand din gamle laptop er, vil jeg likevel spørre om du har vurdert å bytte ut disken på den gamle? Kan spare en del kroner på det.

Men det er mulig du allerede har fått svar i forumet, og har bestemt deg?

Hardware.no link: Slik bytter du SSD og minne

Edit: ser ellers i kommentar feltet i artikkelen at det er mange meninger,om det lønner seg eller ikke. Verdt en titt er det nok likevel.
Sist endret 27. Juni 2013 02:04
[user_image]
[body_html]