• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Nyttige poker programmer

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. Januar 2012 06:05

Hei.
Med nytt år er det nye muligheter og jeg kommer til å ta poker litt mer seriøst.

Jeg har aldri brukt noen poker-relaterte programmer når jeg spiller poker, men tenker at det kan lønne seg.

Hva vil dere anbefale for en som kommer til å spille mye sng og mtt?

Er det mulig å finne type Pokertracker/HoldEmManager på torrentsider?

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 3. Januar 2012 08:26

Tableninja for multitabling

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 3. Januar 2012 10:02

Mysterio90 skrev:Hei.
Med nytt år er det nye muligheter og jeg kommer til å ta poker litt mer seriøst.

Jeg har aldri brukt noen poker-relaterte programmer når jeg spiller poker, men tenker at det kan lønne seg.

Hva vil dere anbefale for en som kommer til å spille mye sng og mtt?

Er det mulig å finne type Pokertracker/HoldEmManager på torrentsider?

Jeg hadde Pokertracker for noen år siden som jeg lastet ned fra en torrent side, men funket ikke lenge. Så snart pokerstars gjorde en oppdatering av softwaren sluttet programmet å virke og i seden for å få en oppdatering fra pokertracker måtte man slette programmet og laste ned den oppdaterte versjonen fra torrent siden. Så anbefaler deg å kjøpe programmene du tenker å bruke.
Bruker selv ingen programmer nå så kan ikke komme med noen tips, men jeg har prøvd Tableninja og støtter tipset fra RPhilipR at dette er et meget nyttig program vist du skal multitable

Palasokeri
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Palasokeri Postet 3. Januar 2012 12:16

Mener du får 60 dager trial på Pokertracker, men er helt klart verdt de 89 dollarene som det koster å kjøpe det.

Men uansett hvilket program du kjøper, sjekk alltid i forveien at de forskjellige poker klienter du spiller på godkjenner softwaren.

Vulgata
Medlem siden 14/04-2011
Antall poster 307
Vulgata Postet 3. Januar 2012 12:57

Nå er vel både Pokertracker og Holdem Manager ute med nye "oppdateringer" som blant annet gjør det mulig å lagre handhistorien online. Tror det fortsatt er usikkerhet hvem som lykkes best med den nye generasjonen.
Jeg har brukt begge disse de siste årene, men havna på Holdem Manager. Blir vel til at jeg fortsetter med det.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. Januar 2012 13:18

Har testet tableninja og er meget fornøyd med den, men jeg har nok ikke behov for den siden jeg spiller på max 8bord og de får fint plass på skjermen.

Så på review på HEM og PT3 på pokersoftware.com og for meg virker det som begge er nokså like, men at kanskje PT3 har litt flere funksjoner.

Palasokeri
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Palasokeri Postet 3. Januar 2012 13:19

Skulle du likevel velge å ikke bruke penger på noe software finnes det selvfølgelig noen gratis programmer der ute.

Du kommer da ikke utenom Universal Replayer og PokerStove.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 3. Januar 2012 15:20

Skal nok kjøpe en, er jo god investering, men tenkte at kanskje hvis jeg skal ha flere er det kanskje greit å laste ned via torrent...

Skal lese litt på nett og se om det blir HEM eller PT3.
[user_image]
[body_html]