• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Ønsker hjelp til å komme meg til NM i år.

GamingHill hverken oppfordrer eller forbyr bets og avtaler mellom sine medlemmer i forbindelse med våre tjenester. GamingHill vil ikke dekke noen form for tap i forbindelse med slike avtaler, og vil ikke ta parti i noen uenighet mellom våre medlemmer. All bruk av GamingHill's tjenester til slik aktivitet er på eget ansvar!

Vi har samlet en liste over selgere med god historikk, sjekk gjerne denne før du bestemmer deg for å kjøpe prosenter i noen du ikke kjenner.

Kaffe
Medlem siden 31/07-2012
Antall poster 10
Kaffe Postet 6. Januar 2014 14:27

Jeg ønsker med dette innlegget be dere der ute om hjelp til at jeg skal komme meg til Dublin for mest mulig moro rundt filten under årets Poker-NM.
De fleste vet hva jeg står for når det gjelder og kjempe for pokeren. Det har dog satt sine spor på lommebok da jeg har vært veldig lite aktiv på spillfronten siden rassiaen i drammen og brukte mye energi på saken enn å fylle en slunken lommebok. Dette medførte at jeg i fjor kom meg bort takket være ComeOn.com som heldig vis sponset meg til Main.
Jeg ønsker alle former for sponsor velkommen med innspill, om det skulle være noen av de større selskapene/sidene som er villige så tas det imot med takk og jeg stiller gjerne også med på eventuelle side/promo. ting som skulle ønskes. Jeg KAN og så blogge om det skulle være ønskelig dog må det sies jeg snakker VESENTLIG bedre enn jeg skriver. Stake/ proffitshare mottas også med takk.
Jeg ønsker selvfølgelig spille så mange og hoved-eventene som mulig. (Gjerne/helst alle).
På erfaring/spillfronten har jeg en EPT Praha Side-event seier under beltet fra 2 år tilbake. Samt MANGE større og mindre seiere på norsk jord i både «tidligere ulovlige» turneringer samt freerolls. Hoveddelen av disse fra før 2010. Jeg har spilt poker i veldig mange år og har hele veien utviklet spillet. Er nok i spillestil kjent som en uforutsigbar spiller som ikke lett settes på hender. Har de siste årene (mye takket være saken) blir en mye mer tålmodig spiller. Har spilt alle typer poker og jobbet mye med og forbedre HORSE og Omaha spillet mitt. Men har nok fremdeles NLH som sterkeste spill, selv om jeg føler studd-spillene i HORSE har blitt en av mine sterkeste sider i det spillet. ( har en seier på norsk jord i HORSE turnering i Oslo for ett år siden, samt levelig plassering i online-NM HORSE for ett par år siden )

Håper noen klarer hjelpe meg til målet om å spille så mange NM-eventer som mulig i år.

Håpefull hilsen
Kaffegeir
mail : coffegeir@hotmail.com
Sist endret 6. Januar 2014 14:43

Kaffe
Medlem siden 31/07-2012
Antall poster 10
Kaffe Postet 18. Januar 2014 14:41

Da er EN 800€ med Vi.Menn badge på skjorta i boks ( tuuuuuuusen takk til dem ). Bare resten igjen.....

Sist endret 18. Januar 2014 14:45

Kaffe
Medlem siden 31/07-2012
Antall poster 10
Kaffe Postet 22. Januar 2014 15:53

Og der var HORSE siktret av privat investor/staker.
spilller som sagt mer enn gjerne alle eventer så håper jeg kommer helt i land

GamingHillNO
  •  
Medlem siden 19/09-2012
GamingHillNO Postet 23. Januar 2014 22:25

Vi gjør oppmerksom på !
Alle tråder som omahandler avtaler mellom brukere skal ligge i forumkategorien:
Poker annet > Avtale mellom brukere
Derfra finner man underkategorier i level 3 for både kjøp/salg, bytte og stakeavtaler med mer.

Vi har endret kategori på denne tråden, og setter pris på at fremtidige tråder plasseres i riktig kategori.
Takk

Kaffe
Medlem siden 31/07-2012
Antall poster 10
Kaffe Postet 27. Januar 2014 16:38

Oki beklager feilplassering.

Kaffe
[user_image]
[body_html]