• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Ønsker stake til SM

GamingHill hverken oppfordrer eller forbyr bets og avtaler mellom sine medlemmer i forbindelse med våre tjenester. GamingHill vil ikke dekke noen form for tap i forbindelse med slike avtaler, og vil ikke ta parti i noen uenighet mellom våre medlemmer. All bruk av GamingHill's tjenester til slik aktivitet er på eget ansvar!

Vi har samlet en liste over selgere med god historikk, sjekk gjerne denne før du bestemmer deg for å kjøpe prosenter i noen du ikke kjenner.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 14. Desember 2011 17:00

Hei.
Jeg har en venn som ønsker stake til SM. Han har bare spilt poker i 1år, men vi kommer til å spille side ved side slik at jeg kan hjelpe ham hvis det trengs. Han spiller egentlig tight og solid og er ganske tålmodig.

Han er åpen for forslag mot alle type stake.
1) Stake for 215$ og gevinstfordeling 60/40 +buy in i favør til staker

2) Stake for 83$ og 50/50 deal. Her er det slik at han bruker 83$ på Step3. 9 spillere Topp3-5 får billett til Step3 igjen og Topp2 får 215$ ticket. Jeg skal også hjelpe ham gjennom denne og har selv mye erfaring fra stepsene. Vi skal sikre topp5 plassering før vi slår oss løs på Topp2. Grunnen til at det er 50/50 er at det er en liten sjanse for at man kan tape, selv om vi kommer til å spille veldig safe kan man ikke kaste AA pre-flop mot en all in, bare et eksempel. Hvis han skulle på en eller annen måte tape vil dette skje:
jeg får dårlig samvittighet(siden jeg prøver å ordne stake til ham).Vi skal da prøve å finne noen andre som kan stake her eller på donkt. Hvis vi finner da noen som kan stake ham vil han i tillegg gi 10% av eventuell gevinst til han som i utgangspunktet staket med 83$.

Han kan si ifra når han begynner å spille Spep3 slik at vedkommende som staket kan følge med. Han er en veldig god venn av meg og jeg går veldig god for ham.
Trenger folk referansene mine er det bare sende PM.

Nicket hans er kiimboo på Stars, han er også Liverpool fan, om det hjelper for noen Han har ikke spilt så mye på nett, men mest live med oss gutta.

Theriver90
Medlem siden 24/10-2011
Antall poster 384
Theriver90 Postet 14. Desember 2011 17:33

Han har jo spilt inn 26 dulls daså kan vel ikke ha spilt noe i det hele tatt omtrent

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 14. Desember 2011 17:34

Få han til å svare i DENNE tråden, så får han kanskje en stake deal hvor han får 50% av hva han eventuelt vinner

Vulgata
Medlem siden 14/04-2011
Antall poster 307
Vulgata Postet 14. Desember 2011 17:53

Godt å se at du fortsatt er den gledesprederen vi har begynt å kjenne deg som River

Theriver90
Medlem siden 24/10-2011
Antall poster 384
Theriver90 Postet 14. Desember 2011 17:57

Vulgata skrev:Godt å se at du fortsatt er den gledesprederen vi har begynt å kjenne deg som River

? Er jo et relevant svar da

Vulgata
Medlem siden 14/04-2011
Antall poster 307
Vulgata Postet 14. Desember 2011 18:20

Relevant svar? Ga du noe tilbud?
Hvis du føler at det kan være en scammer så for all del si fra. Men her var det en ærlig forespørsel om stake, der trådstarter hadde lagt ned bra arbeid i posten, som ikke fortjener et "du er en drittspiller" svar.
Syns bare at vi, som tross alt er noen middelmådigheter i poker, ikke skal bruke trådene til å sparke nedover. Mye tøffere å sparke oppover oppover.

Theriver90
Medlem siden 24/10-2011
Antall poster 384
Theriver90 Postet 14. Desember 2011 18:22

Å sjekke statsen han er ganske standard. og fortelle det i tråden er det heller ikke noe feil med.

God jul!

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 14. Desember 2011 18:27

Jeg legger alle kort på bordet og skjuler ingenting heller.

Han har spilt mest live.. Han har ikke spilt så mye nett og de gangene han har spilt har det stort sett vært på sider som betsafe, unibet osv siden han tipper på fotball der.

Vi kommer til å sitte side ved side(antar at sjansene at vi ender på samme bord er minimale) slik at han spiller optimalt. Jeg kommer til å hjelpe ham så godt jeg kan under hele veien. Har kjent han lenge og han er den type spiller som faktisk har potensial til å bli god. Selv om han spiller på sng med buy in 1$ klarer han å kaste AK på K 6 7 rainbow når han vet at han er slått. Hvor mange andre tenker at er jo bare 1$ jeg taper hvis han har set. Bare drøy eksempel.

Til LFCAL:
Jeg har pratet med Kim(kiimboo) idag, han har pakket sakene sine for han skal dra hjem til østlandet fra Molde. Skal be ham svare i den tråden imorgen.

Når det gjelder stats så vet jeg at hvem som helst som kan tenke seg å stake noen ser på statsene. Var en grunn til at jeg la ved hans brukernavn på stars.

Jeg har dårlig stats hvis du sjekker mine, men jeg kan garantere deg at jeg er 100 ganger bedre spiller enn statsene mine viser til.

Når det gjelder scam har jeg mer enn nok som kan gå god for meg. Om nødvendig kan både mitt og kims personnummer, adresse vises. Vi kan begge addes på facebook, om behov kan vi alle samtidig prate via skype. Om noen har lyst til å spille volleyball/fotball eller PES/Fifa 2vs2 så stiller vi gjerne opp sammen.

Til Gaminghill: ganske bra funksjon at får oppdatert siden når noen poster noe i tråden mens jeg skriver uten at det jeg skriver forsvinner.
Sist endret 14. Desember 2011 18:29

Vulgata
Medlem siden 14/04-2011
Antall poster 307
Vulgata Postet 14. Desember 2011 18:33

god jul

Theriver90
Medlem siden 24/10-2011
Antall poster 384
Theriver90 Postet 14. Desember 2011 18:34

Ekke umulig jeg staker.. Har tenkt å stake 1-2 stk og lager nok tråd iløpet av helga!

Theriver90
Medlem siden 24/10-2011
Antall poster 384
Theriver90 Postet 14. Desember 2011 18:34

Alle lodd kan som kjent gå inn

Vulgata
Medlem siden 14/04-2011
Antall poster 307
Vulgata Postet 14. Desember 2011 18:35

sant det, håper jeg får en bilett fra donkr snart så jeg har råd til å spille :-)

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 14. Desember 2011 18:36

Vulgata skrev:Relevant svar? Ga du noe tilbud?
Hvis du føler at det kan være en scammer så for all del si fra. Men her var det en ærlig forespørsel om stake, der trådstarter hadde lagt ned bra arbeid i posten, som ikke fortjener et "du er en drittspiller" svar.
Syns bare at vi, som tross alt er noen middelmådigheter i poker, ikke skal bruke trådene til å sparke nedover. Mye tøffere å sparke oppover oppover.
Som en skulle ha sagt det selv Well wrote!

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 14. Desember 2011 19:27

Vulgata skrev:sant det, håper jeg får en bilett fra donkr snart så jeg har råd til å spille :-)
Steps er jo veldig fin og enkel måte å kvalifisere seg til SM..

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 15. Desember 2011 22:13

BUMP!

LottoMartin
Medlem siden 13/03-2011
Antall poster 361
LottoMartin Postet 15. Desember 2011 22:18

optimistisk...

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 15. Desember 2011 22:54

Det er vel lov å håpe?

Optimistisk til å få stake eller sikter du til noe annet?

Indianeren
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 159
Indianeren Postet 16. Desember 2011 06:17

Jeg skulle gjerne staket kiimboo i denne turneringen, men når du annonserer at dere kommer til å jukse, og da som følge av dette vil alle gevinster bli beslaglagt av PokerStars pga brudd av ToC så står jeg over.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 16. Desember 2011 12:58

1. Hvordan jukser vi?
Ifølge Stars er det vel tillatt å spille fra samme sted så lenge det er turneringer med mange deltakere. Det er så å si helt umulig at vi 2 ender på samme bord, med mindre vi kommer veldig langt. Uansett så er jo det ikke slik at vi sitter og glor på skjermene til hverandre. Det er jo ikke sånn at jeg forteller hva han skal gjøre i hver situasjon. Men siden det er hans største turnering kan jeg være til stede og bidra med både tips og moralsk støtte.

2. Om ingen andre vil stake og kravet ditt er at vi ikke spiller på samme sted er det nok greit for oss.

Du kjenner meg ikke i det hele tatt, men vennene mine og andre som kjenner meg godt vet at om både jeg og kiimbo hadde begge endt på finalebordet i SM hadde jeg ikke sett på kortene hans eller latt ham se på mine uansett situasjon og uansett hvor mye som stod på spill.. Tviler på at noen her tror på meg når jeg sier det, men tro meg det finnes fortsatt sånne mennesker i denne verden.

Theriver90
Medlem siden 24/10-2011
Antall poster 384
Theriver90 Postet 16. Desember 2011 22:45

Mysterio90 skrev:1. Hvordan jukser vi? Ifølge Stars er det vel tillatt å spille fra samme sted så lenge det er turneringer med mange deltakere. Det er så å si helt umulig at vi 2 ender på samme bord, med mindre vi kommer veldig langt. Uansett så er jo det ikke slik at vi sitter og glor på skjermene til hverandre. Det er jo ikke sånn at jeg forteller hva han skal gjøre i hver situasjon. Men siden det er hans største turnering kan jeg være til stede og bidra med både tips og moralsk støtte. 2. Om ingen andre vil stake og kravet ditt er at vi ikke spiller på samme sted er det nok greit for oss. Du kjenner meg ikke i det hele tatt, men vennene mine og andre som kjenner meg godt vet at om både jeg og kiimbo hadde begge endt på finalebordet i SM hadde jeg ikke sett på kortene hans eller latt ham se på mine uansett situasjon og uansett hvor mye som stod på spill.. Tviler på at noen her tror på meg når jeg sier det, men tro meg det finnes fortsatt sånne mennesker i denne verden.

Tror jeg gjerne på. Men da har dere allerede vunnet så mye penger at det spiller ingen rolle hvem av dere som gjør det best.. Sett bort fra litt ekstra bragging rights

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 16. Desember 2011 23:34

Samme hadde gjaldt om bare 1e plassen fikk betalt..

LottoMartin
Medlem siden 13/03-2011
Antall poster 361
LottoMartin Postet 17. Desember 2011 05:17

Du hinter veldig, i tidligere poster, til at det skal brytes regler.

Theriver90
Medlem siden 24/10-2011
Antall poster 384
Theriver90 Postet 17. Desember 2011 05:38

Mysterio90 skrev:Samme hadde gjaldt om bare 1e plassen fikk betalt..

ehhh NEI! ingen tror deg

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 17. Desember 2011 12:39

LottoMartin skrev:Du hinter veldig, i tidligere poster, til at det skal brytes regler.

Skal skrive mail til Pokerstars for å høre om dette her, slik at vi vet nøyaktig hva vi har og ikke har lov til å gjøre... Men for et eksempel hvis jeg spiller hjemme hos meg og kiimboo spiller hos seg. Han ringer meg og spør om tips i en hånd som har spiller... Selvfølgelig vil vi ha kortere tid til å diskutere siden han må gi meg mye informasjon på kort tid og jeg må samtidig ha litt tid for å tenke litt på situasjonen.

Men som jeg skrev tidligere, om noen ønsker å stake og kravet er at vi ikke spiller fra samme sted så er det helt greit og det skal vi respektere og opprettholde.

TheRiver: Her er en sann historie. Jeg hadde aldri spilt på Fabrikken og hørte at det var en turnering med buy in 1500kr med ekstra added premie i potten.

Jeg ønsket å stille opp, men hadde på det tidspunktet ikke mulighet til å kjøpe meg inn. En spiller kjøpte prosenter av meg og jeg fikk delta. Turneringen startet dårlig for meg, jeg fikk bare dårlige hender og de gangene jeg fikk bra hender var flopp og rivergudene mot meg. Til pause hadde jeg bare 35% av startstacken. Selv om jeg hadde ganske lite med penger denne dagen gikk jeg bort til han som kjøpte prosenter av meg og sa hvor lite chips jeg hadde igjen og at ingenting går min vei. Jeg ga ham tilbud om å trekke seg.
Dette og det jeg har skrevet tidligere bør deg vel gi et lite inntrykk på hva slags menneske jeg er.
[user_image]
[body_html]