• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Osama bin Laden

Forfatter: Mysterio90
Kategori: Off topic

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 2. Mai 2011 21:11

Hva mener dere om hans død?

Spørsmålet jeg stiller meg selv er om han egentlig er død.
De kan ha fanget ham og har ham kanskje levende. For hvis resten av verden visste at han var levende og holdt som fange så ville det bli flere terrorforsøk for å prøve å frigjøre ham.

Eller fant de kanskje ut at han er død og tok på seg æren.
Jeg vet ikke hva jeg skal tro med mindre det kommer ut noen bevis, bevis som ikke er manipulerte. Altså de har en video hvor de filmer rommet han ble drept i og det er også sagt at Obama så alt som skjedde Direkte så han er en vitne til dette.
Grunnen ifølge VG for at bevis ikke legges ut offentlig er som følger: "Grunnen skal være at at liket av bin Laden er så ille tilredt at bildene er for grusomme for offentligheten, ifølge flere amerikanske medier."
Først og fremst siden Obama var vitne til hele operasjonen hvorfor ikke vise en klipp av video hvor vi ser Osama levende og hvor han holder sin kone som gissel?
For det andre så kastet de liket hans i havet, ingen logikk i dette her. Grunnen for det var at de ville respektere hans religion som sier at en død person skal begraves iløpet av 24t.. USA har jo aldri vist respekt til Osama sin "religion", så hvorfor skulle de gjøre det nå?
Skal de bildene av ham være for grusomme? De fleste av oss har jo sett enda verre bilder antar jeg, de viste jo folk hoppe ned fra World Trade Center og det var ikke grusomt. De viste Saddam bli hengt og det var vel heller ikke grusomt.

Hva mener dere folkens?

AceCikey
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 386
AceCikey Postet 2. Mai 2011 21:36

Det egentlige spørsmålet er vel: har vi noen som helst grunn til å tvile på at han faktisk er død"

Det ville være tidenes prestisjenederlag for USA dersom de påstår at de har drept ham og så viser det seg at det var en bløff. Om de har tatt ham levende og faket drapet så har jeg full forståelse for det. Det ville skapt ekstremt mye mer martyrdyrking om det fantes en grav å valfarte til, og det ville ført til ekstremt mange flere terroraksjoner om han ble holdt innesperret levende.

Personlig tror jeg det er tilfellet at han er drept. USA kunne nok brukt ham til info, men de har ekstremt mye å tape på å holde ham i livet (så lenge verden vet om det)

Å drepe ham var den eneste fornuftige løsningen.
[user_image]
[body_html]