• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Påmelding - Team GamingHill Runde 2

Forfatter: AcerJay

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 19. Mai 2011 11:55

Da er det snart på tide med Runde 2 i Team GamingHill Online !

Les her hvordan det gikk i Runde 1. (du må være medlem av denne klubben for å kunne lese)

Vi vil beholde to av spillerene fra Runde 1 og ønsker nå seks nye spillere som skal være med i Runde 2.
Opplegget er kort fortalt at hver spiller vi velger ut får $500 til å spille, for det meste, NLHE turneringer i en 10-12 dagers periode med en buyin på $22-75 på utvalgte klienter. Alt under $500 i gevinster går tilbake til investorene, mens alt over $500 deles 50/50.

Interesserte kan poste i denne tråden, viktige ting å få med er:

-Nick PokerStars
-Nick Full Tilt Poker
-Nick andre klienter du har gjort det bra/spilt mye på
-Om du har spesielle turneringsformer du liker. Feks PLO, 6-max, -Turbo, NLHE etc etc
-Eventuell erfaring fra store liveturneringer
-Annen relevant info

(om du ikke ønsker å poste noe av dette her, send meg en PM !)

Andre krav er at du må være tilgjengelig på GamingHill forholdsvis ofte, ha mulighet til toveis kommunikasjon og være generelt oppegående.
Spillinga vil foregå om to-tre uker fra nå, så viktig at du har tid å sette av minst 3, helst 4-5 kvelder til dette.
Blir du utvalgt må du også regne med å bli eksponert med bilde og fullt navn her.

Utvelgelsen av nye spillere blir basert på de som melder seg på i denne posten.
De som var investorer i runde 1 + nye investorer i runde 2 skal få ta del i utvelgelsen.

Alle kan herved søke om å få være med, men det er et naturlig krav at du må ha en eller annen form for positiv pokeropplevelse sånn at vi skal ha trua på deg. =)

Wice
Medlem siden 11/05-2011
Antall poster 43
Wice Postet 19. Mai 2011 12:55

Heisann! Må bare få starte med å si at dette er foreløpig det beste pokerforumet jeg har vært medlem av i min 2 årige online ''karriere''. Likesinnede, konstruktive og positive pokerspillere gjør at jeg prioriterer GamingHill

Jeg søker om å bli med på laget med følgende info:

-Nick PokerStars: chippen91

-Nick Full Tilt Poker: TheSim1

-Nick andre klienter du har gjort det bra/spilt mye på: Har spilt litt over alt, men har mest $3k+ cashes på pokerstars i 2010 og per nå spiller jeg så og si kun på pokerstars.
Har en BI:$109 $5,4K 1. place på Betfair tidlig sommer 2010 og BI: $8r $7,1K 1. place på pokerstars høst 2010 som høydare online.

-Om du har spesielle turneringsformer du liker. Feks PLO, 6-max, Turbo, NLHE etc etc: Har spilt for mye Turbo fra høsten 2010 til og med nå for et par uker siden uten stort nok volum. Jeg er egentlig ikke turbospiller, og har derfor skjerpet gamet og spiller kun regular sitngo's og MTT, hovedsaklig på stars. Kan alle typer poker, men er ingen mester, bortsett fra i NLHE regular MTT hvor jeg føler jeg har edge på gjennomsnittet.

Spilte NNM i 2009(Skal spille i år, så watch out!) uten å cashe og Irish Poker Open i 2010 gjennom LiiPoker, hvor jeg røk helt på slutten av dag 1 etter å ha vært uoffisiell chipleader før middagspause.

-Annen relevant info
Spiller med trackingprogram (HEM) og tar notes jevnlig under games, samtidig som jeg analyserer ofte med en gang med pokerstove.
Ellers kan du se at jeg forsøker å vinne $10k stakedeal hos pokerutstyr her på GamingHill/Radioligaen, kalt The Poker Apprentice. GL ME
Sist endret 19. Mai 2011 12:59

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 19. Mai 2011 13:07

Jeg kan spille om jeg kunne brukt det på Nordicbet. Har best resultater der. De 16 eur rebuy kl 8 er fin.

Ellers kan jeg melde interesse investor

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 19. Mai 2011 15:16

Heisamnn, jeg stiller som hest for runde to av Team GamingHill. Dette gjør jeg fordi jeg føler at jeg har noe å bidra med på dette laget.

Nick PokerStars: RPhillipR
Nick Full Tilt Poker: SETup007

-Nick andre klienter du har gjort det bra/spilt mye på:
Har ikke spilt noe særlig på andre klienter enn Pokerstars og FullTilt, og av det ligger mesteparten av volumet mitt på Pokerstars. Jeg har gjort det ræva på FullTilt, men det er pga det lave volumet jeg har der.

Noe som også må nevnes er at jeg har noen Finalebord på stars, der de nevneverdige er førsteplass i Daily Forty Grand som den het i november 2010 for 8623$ , og en tredjeplass i 5$ 2r1a for 3002$.

-Om du har spesielle turneringsformer du liker. Feks PLO, 6-max, Turbo, NLHE etc
:
Når jeg spiller går det stortsett bare i turneringer med Normal fart. Jeg er også vant til å spille store felt i turneringer.

-Eventuell erfaring fra store liveturneringer:
Spilte NNM i 2010 som min første og eneste store liveturney fram til nå. Der kom jeg på 29/89 spillere, og syns det var en ganske god erfaring. Ellers er jeg en av de på Sortland som har arrangert mest turneys og cashgames det siste året.

-Annen relevant info
:
Spiller alltid med Hold`em Manager, og multitabler jeg nok mange bord kjører jeg også TableNinja.Massiv multitabling vil da ikke skje om jeg spiller på denne stakedealen siden jeg maks vil ha oppe 3 turneys for god fokus hele tiden.
Har solgt prosenter i meg selv før i Sunday Warm-up, og kom meg ganske langt der, 152/4732.

OPR Rankings:
Pokerstars: RPhillipR
Full Tilt: SETup007

AApoet1000
Medlem siden 26/03-2011
Antall poster 74
AApoet1000 Postet 19. Mai 2011 15:43

Yes yes, kan jo slenge inn en liten søknad!
-Nick PokerStars
Poetmm
-Nick Full Tilt Poker
Spiller ikke her lenger..
Neh.. spiler svært lite på nett. (PokerStars om det blir noe)
-Om du har spesielle turneringsformer du liker. Feks PLO, 6-max, -Turbo, NLHE etc etc
Mine beste spill er HORSE, spesielt Limit Holdem. Ellers fullring turbo tournys!
Spilt NM 4 år, spilt side events i WSOP og EPT (lonodn). Spiller mest live cashgames og noen tournys.
-Annen relevant info
Student, Pokerdealer og rundt 22 år. Gladlaks på alle måter!
Sist endret 19. Mai 2011 15:46

bartlett84
Medlem siden 15/02-2011
Antall poster 151
bartlett84 Postet 20. Mai 2011 17:01

Kan søke om å bli med på laget jeg.

Pokerstars: nutsofnorway
Fulltilt: nutsofnorway

Har ikke gjort det så bra på ps og ft, men har vunnet et par greier turneringer på pkr. Beste resultat på ps er en 126.plass i sunday million.
Jeg liker å spille litt plo for variasjon og aller helst normal struktur på turneringer.

Av live erfaring har jeg nå to nnm bak meg, første året ble det en 11.plass, andre året var det fint vær og billig øl (hehe).

Røyk ut sent på dag 1 i Betfair live london, og tok en 6.plass i en sideevent dagen etterpå.

stalesen
Medlem siden 05/04-2011
Antall poster 1
stalesen Postet 20. Mai 2011 21:10

Hei, ønsker å søke om plass som hest for runde 2.

-Nick PokerStars: stalesen
-Nick Full Tilt Poker: stalesen
-Har tidligere spillt endel på Unibet og gjort det ok, spiller nå for det mest på Everest under samme nick som på ps og ftp
-Spiller det meste, i tillegg til NLH, foretrekker jeg HORSE og PLO H/L
-Eventuell erfaring fra store liveturneringer: 4. plass NNM(det året Anders vant), vant Unibet open Warszawa 2007.
-Annen relevant info: mann 32år, spillt nettpoker i ca 10år, jobber turnus dvs fri annenhver uke så har god tid til å spille. Spiller ikke kun for pengene sin del, men minst like mye for kicket/spenningens del. Har tro på at å delta i et slikt prosjekt vil gi spillet en ekstra piff.

QuackQuack
Medlem siden 28/03-2011
Antall poster 12
QuackQuack Postet 21. Mai 2011 14:00

Kunne gjerne tenke meg å stille som hest i dette spennende prosjektet.

-Nick PokerStars: Simmor92
-Nick Full Tilt Poker: Simmor92
-Nick andre klienter du har gjort det bra/spilt mye på: Spiller så å si bare på stars.
-Om du har spesielle turneringsformer du liker. Feks PLO, 6-max,-Turbo, NLHE etc etc: Spiller helst NLHE turneringer, men er også glad i mixed games.
-Eventuell erfaring fra store liveturneringer: Spilt betfair live vienna, og NM2011 uten noen resultater. Kvalla til begge.
-Annen relevant info: Ikke fått de helt store winsa enda, men ligger ca. $1k i pluss på stars ifølge pokerprolabs.

blindbec jr
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 225
blindbec jr Postet 21. Mai 2011 22:22

Stars
Cake: Kebabhora
Fulltilt trodde jeg ikke at jeg hadde spilt på, men var rødt der visstnok
Bugsys(konkurs): Strichard
Turneringsformer: NLHE, noe 8game.
Erfaringer live: 2 NM, 1 EPT warsawa 4, Balticfestival 2010, noe i Riga, mye i klubber i norge.
Sist endret 21. Mai 2011 22:25

Daffelure
Medlem siden 31/03-2011
Antall poster 362
Daffelure Postet 26. Mai 2011 21:52

Stars: Skibbizchamp
Full tilt: Mr_kinderegg

Spiller bare no limit holdem

Erfaring live, cash og små torneys i London på vic/empire, ett par av acerjays tureninger og litt cash i en klubb i norge

Tightyup
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 20
Tightyup Postet 26. Mai 2011 22:09

Stars: Eiia
Full Tilt: Trur ikke jeg har konto dær, men lager gjerne og vil kalle meg Tightyup
Nordicbet: keg76
Bet365: keg76
Mitt game er NL holdem
Beste poker minner: Kom på 2.plass på cash game leaderboard på Bet365 på 0,5-1NL i 2007( Nest mest vinnende spiller gjennom hele året på den blindsen)
2. plass NNM 2009
4.plass NNM 2010
Kan jo også nevne at jeg vant runde 1. av Gaminghill serien.
Eller så er jeg en vinnende spiller som ofte er i penga på turneringer både live og på nett.

MichaelEssien
Medlem siden 07/03-2011
Antall poster 149
MichaelEssien Postet 26. Mai 2011 22:31

Hei, Virker artig dette. Stiller gjerne som sistemann på laget.
Enda gøyere å spille når jeg vet det betyr noe for andre.

Nick PokerStars: 1checkitout1
Nick Full Tilt Poker: Steinansikt (nesten ikke brukt)

-Nick andre klienter du har gjort det bra/spilt mye på:
Har egentlig spilt litt overalt. Forskjellige races å sant. Vant en pakke til ECOSTT på nordicbet for nesten et år siden til 4200 euro tror jeg det var.

-Om du har spesielle turneringsformer du liker. Feks PLO, 6-max, Turbo, NLHE etc:
Liker stort sett alle former for poker men det betyr ikke at jeg mestrer de så godt.
NLHE er det spillet jeg må spille. Liker best 6 max.

-Eventuell erfaring fra store liveturneringer:
Spilte ECOSTT i Gibraltar hvor jeg boblet. Ellers spilte jeg NM for første gang i år noe som ikke var såmye å skryte av desverre.

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 26. Mai 2011 23:00

Stiller som investor i runde 2 også - gøy dette
Blir vel 2,5 eller 5%

TTStar88
Medlem siden 11/05-2011
Antall poster 129
TTStar88 Postet 26. Mai 2011 23:16

Jeg prøver meg med en søknad, selv om det sikkert er "heitere" spillere enn meg der ute.

-Nick PokerStars
TTStar88

-Nick Full Tilt Poker
TTStar88 (Har ikke spilt her så mye, mest når en kamerat shippa litt dullz i ny og ne for å holde han med selskap i tourneys)

Spilte for en del år tilbake på bwin, men det kutta jeg ut, husker ikke nick men var egentlig en bra side med mange dårlige spillere...hmm, det minner meg på om at jeg kanskje bør ta litt initiativ der. hehe

Liker turbo, da jeg liker å stole på magefølelsen en del ganger, bløffe etc, og ikke bare spille "safe". Ellers går det vel mest i NL MTT's. Er turneringsspiller.

Spilte EPT Køben i 2010. Røk ut mot slutten av dag 1 etter å ha bygd meg kraftig opp i starten, for så å bli lurt av ei dansk pølse med min AQ mot hans 77 på: 4-Q-8-7-Q

-Annen relevant info
Tja.. Spilte mye for en tid tilbake, før jeg tok en pause og er tilbake nå, mer sulten. Spilte en del regional tourneys, og noen euro-tourneys før som ikke ble regga på de ulike pokerrankings sidene, dunno why. Endte vel opp i fjor etter 2 år spilling med ca. 10-12.000 kr i fortjeneste + EPT-pakka som ble ordna. Var ikke verdt å bruke så mye tid på det, siden jeg hadde studier ved siden av, men nå er jeg ready-to-go igjen

moveras1
Medlem siden 17/02-2011
Antall poster 538
moveras1 Postet 27. Mai 2011 11:08

Kan jeg sende inn penger for prosentene mine nå?

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 27. Mai 2011 14:02

Som TTstar88 skriver så er det nok "heitere" spillere en meg der ute, men jeg stiller meg til disp. vist dere vil ha meg som hest

-Nick PokerStars: lfcpal

-Nick Full Tilt Poker: LFCPAL

-Nick andre klienter du har gjort det bra/spilt mye på: Har vel konto på nesten alle sidene som finnes men er hovedsaklig på stars og full tilt jeg spiller

-Om du har spesielle turneringsformer du liker. Feks PLO, 6-max,
-Turbo, NLHE etc etc: Jeg liker best alt annet en NLHE, omaha h/l er vel favoritten sammen med HORSE.

-Eventuell erfaring fra store liveturneringer: ikke mye annet en NM og litt større turneringer i trøndelag. Ikke mye å skryte av her, men har casha i ei sideturnering i NM hvert år de årene jeg har vært med(tre siste årene), også fikk jeg 8plass i Fjordbet Masters forrige helg

-Annen relevant info: Jeg har alltid spillet for mine egne penger så å eventuelt bli staket blir ei ny erfaring. Jeg vil nok ta det mere alvorlig og seriøst når jeg spiller for andre sine penger.

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 27. Mai 2011 14:29

reserver 2,5% - mulig 5%

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 27. Mai 2011 15:18

-Nick PokerStars: Mysterio90

-Nick Full Tilt Poker: Mysterio90

Betsson: Mysterio90, spilte der for flere år siden.

Spiller bare NLHE, men er også stor favoritt av 4-6max.

Den største turneringen jeg har spilt var nå i Nottingham med ca 1550 spillere og jeg endte noe på 330e plass eller noe sånt. Forlot stedet med smil siden jeg gjorde absolutt ingen feil og tapte med AA i pre flopp all in.

De 2 andre turneringer som jeg kan nevne er 1500kr Freezout turneringer i det som var Fabrikken på Ensjø. Jeg endte på 5e av 49spillere og 4e av 72 spillere. Har kun spilt 2 turneringer der.

-Annen relevant info
PM sendt!

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 27. Mai 2011 20:17

Takk for god respons !

Stenger for påmelding imorgen, da samler jeg investorene og så vil vi ilag avgjøre hvem som får de fire siste plassene i runde 2..

Antar at neste uke går med til å skaffe siste del av investorene og så er det kickoff rundt 8-9.juni
[user_image]
[body_html]