• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Plumbo til å vaske munnen med?

Forfatter: Thor
Kategori: Off topic

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 15. Januar 2012 00:52

Blir vel varmt rundt øra til plumbo etter Dette stuntet

AceCikey
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 386
AceCikey Postet 15. Januar 2012 00:56

Usmakelig oppførsel... Varme ører er fortjent!

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 15. Januar 2012 00:58

Slapp nu av litt. Ble helt feil ja. Men tror det er mange gjennom tidene som har sagt/gjort noe dumt i seiersrus.

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 15. Januar 2012 01:02

osmark skrev:Slapp nu av litt. Ble helt feil ja. Men tror det er mange gjennom tidene som har sagt/gjort noe dumt i seiersrus.

Sant, det var nok "heat of the moment" Og han beklagde seg mange ganger, også etter han ble dynket av øl
Han som tømte pilsen på han kastet jo glasset i bakken, tenk om en stakkar kutter seg, hehe

FeskKaka
Medlem siden 19/02-2011
Antall poster 313
FeskKaka Postet 15. Januar 2012 01:33

"Skandaleslutt på Spellemann"

at det er mulig å gjøre så mye ut av noe så lite, og om man skal begynne å dra rassismekortet for dette her blir det for dumt,,,

krabbi
  •  
Medlem siden 19/02-2011
Antall poster 308
krabbi Postet 15. Januar 2012 13:29

Synes hele greia e bare helt latterlig ... greit me en dårlig spøk, men uansett bør tshawe og yosef ta d på en mere humoristisk måte etter dæm sjøl ha kallt oss norske for bleikfisa... og at NRK ska revurdere plumbo sin plass i MGP, D bli for dumt... folk må voks opp og lære sæ og ta en spøk for en spøk.... og tilgi etter alle beklagelsan han vokalisten ha komme me i ettertid... men d e no mi mening.

Daffelure
Medlem siden 31/03-2011
Antall poster 362
Daffelure Postet 15. Januar 2012 13:33

Lurer på hvorfor d i vg sin sak om dette kun var sitert folk som støttet Madcon gutta sine twitter meld? Greit nok at d var en dårlig spøk, men mener at de må tåle såpass. Er vel ikke så veldig modent av Tchawe å si at han ska kaste drinken sin i ansiktet til han som sa d?

TTStar88
Medlem siden 11/05-2011
Antall poster 129
TTStar88 Postet 15. Januar 2012 13:43

Storm i et vannglass er det! Men når han Plumbo duden tydeligvis gir en langt faen i hva han sa, når han kun beklager ordene men ikke "meningen hans" så fortjener han all pepper han kan få. I tillegg lirer han av seg "festen fortsetter på bygda uansett" så blir det hele enda mer tragisk. Helt enig at kommentaren i seg selv var unødvendig, men ikke så farlig. MEN når han tydeligvis har slike holdninger så koser jeg meg med Kaizers tar ansvar og at han tok kvelden tidlig.

Hvis du ser det hele i et historisk perspektiv så er det ingen tvil om hvem som har blitt mest diskriminert og derav henger det igjen den dag i dag. At "vi hvite" skal begynne å klage på at vi blir kalt for bleikfiser og det som er, er ikke annet enn patetisk da vi er i et klart flertall på den nordlige halvkule og at vi ikke har blitt utsatt for noen form for hets i det historiske perspektiv her. Hadde det skjedd i Afrika e.l. så hadde det uten tvil vært helt på sin plass å reagere på det.

Lenge leve Norge btw

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 15. Januar 2012 13:48

Sånn språkbruk skjer jo hele tiden fra alle parter !

Uheldigvis skjedde dette på tv, og da føler vel hele bunten seg tvunget til å reagere

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 15. Januar 2012 14:35

Vel, da veit vi hvordan det ligger an. Alle dere som deltok i massehysteriet er altså noen jævla fittehøl. Jævla klitorisvaginakvinnehorefitter hele bunten. Jævla kjerringer. Bitches and hos. Horunger! FITTER! FITTETRYNER! FITTEHØL! FITTESAFT FITTE MEG HER OG HORE MEG DER! Og dere fortjener å få en kniv stukket i øyet og bli tvangsforet deres egne nyrer og levre. Og dere fortjener et balltre i trynet og en slegge i kneskålene. Og dere bør deles opp i mange, mange små deler og serveres til barnehagebarn som leverpostei! Er det ikke deilig å kunne opprettholde en slik sivilisert kommunikasjon som er helt fri for slike groteske rasistiske utspill?

http://rabiatius.com/2012/01/15/dere-er-fittehol-alle-sammen/

TTStar88
Medlem siden 11/05-2011
Antall poster 129
TTStar88 Postet 15. Januar 2012 14:52

Haha er glad jeg gir fullt faen i sånt, og holder det sosialet livet på et minimum

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 15. Januar 2012 15:45

TTStar88 skrev:Haha er glad jeg gir fullt faen i sånt, og holder det sosialet livet på et minimum

"Feie for sin egen dør" eller noe slik"

TTStar88
Medlem siden 11/05-2011
Antall poster 129
TTStar88 Postet 15. Januar 2012 17:26

Thor skrev:
TTStar88 skrev:Haha er glad jeg gir fullt faen i sånt, og holder det sosialet livet på et minimum

"Feie for sin egen dør" eller noe slik"

Mente seff at jeg hverken kommer med rasistiske uttalelser eller gidder å blande meg særlig inn i sånt

bryggepoker
Medlem siden 12/02-2011
Antall poster 91
bryggepoker Postet 16. Januar 2012 08:31

Madcon; hvorfor skal de få kalle Thomas & Harald i Senkveld, Bernhof og sin dansepartner i "Skal vi danse" for BLEIKFIS, når de ikke tåler en spøk tilbake?
Går ikke ironi begge veier når man selv har det morro på andres bekostning?
DEN ENE VEIEN ER DET FLEIP, MENS DEN ANDRE VEIEN ER DET RASISME??
Hadde de heller gjort som sine "kollegaer" i USA, så hadde skrevet en låt om hendelsen og tjent noen mill så de kunne brent opp nok en lambo på McDonalds. Istedet gikk de ut i media og kall plumbo for "f*ttehøl".. bad ass type!

Plumbo; grattis med pris dog dårlig spøk (selv om de fleste skjønt ironien i den og alle kan si noe dumt i seiersrus). Ydmyk til tusner i etterkant, la seg langflat og unnskylder seg hvert minutt. #cred

Kaizer; hahaha, for en BITTER fyr!!
Først så får han ingen pris, så drikker han øl av champagne glass og så ydmyker han seg selv på den måten. Synd det var så mye presse tilstedet ellers hadde han våknet dagen derpå og skjønt hva som skjer når man blander seg i andres saker og heller øl i hodet på folk... Kveldens desiderte ape.

winandloose
Medlem siden 23/02-2011
Antall poster 131
winandloose Postet 16. Januar 2012 21:36

Nå heter det ikke "utlendinger på dårlige dekk"... Nå heter det "fremmedkulturelle med manglende vinterveiforståelse"...!..

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 16. Januar 2012 22:46

urnorsk å følge massen..blir for dumt hele greia og er A-pressen som står bak hausinga...Må da kunne ha såpass selvironi og såpass med "baller" at man tåler ei sleivkommentar i ny å ne..Hvem har da ikke slengt med leppa og lagt inn noen dårlige vitser da..Madcon er vel de beste på det feltet når alt kommer til alt..
[user_image]
[body_html]