• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Pokerklubb trenger hjelp

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 17. Juli 2011 12:38

Hei.
En mindre pokerklubb har behov for litt støtte idag og jeg håper at alle som kan hjelper.
Det er en turnering på betsson kl20.00 idag. Målet er minst 17 spillere. Du finner turneringen under oppsatte turneringer, den heter sommerrangering GSOP, passord er essepar - buy in er kun 15+1 dollar. Vi setter pris på alle som kan hjelpe til.

dimorf
Medlem siden 21/05-2011
Antall poster 35
dimorf Postet 17. Juli 2011 19:39

Kjekke folk?

Etter 1time ++ med spill så havner vi på bobla. Det skal mye til om jeg ikke havner i penga.

Da får jeg følgende beskjed:
"Du er ikke med i klubben. Vi vil gi betsson beskjed om at du ikke kan vinne penger. Betsson vil refundere din buyin."

Hæææææ..... Ehh, det var jo hyggelig jeg kunne gi litt støtte.
Sist endret 17. Juli 2011 19:41

anrimo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 808
anrimo Postet 17. Juli 2011 19:41

Er dette tull ? Hvem gav deg beskjed om det ?
LOL

dimorf
Medlem siden 21/05-2011
Antall poster 35
dimorf Postet 17. Juli 2011 20:04

Det er nok ikke tull.

Det mest fasinerende var at de først etter at jeg hadde slått ut "halve klubben" at jeg ble erklært uønsket av dama som røk på bobla.

Tviler litt på om de hadde kommet løpende etter meg med min buyin dersom jeg hadde røket ut etter 4 hender av turneringen.

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 17. Juli 2011 20:10

og

essepar
Medlem siden 17/07-2011
Antall poster 1
essepar Postet 17. Juli 2011 21:27

Litt fakta rundt dette kanskje.... Vi er en liten klubb som har rangering i samarbeid med Betsson.I dag var siste online rangering. Uten at vi visste om dette var det en spiller hos oss som hadde postet denne infoen på Gaminghill.I begynnelsen av turneringen så så vi nicket ditt gehanss og vi spurte via chatten hvem du var. du svarte ikke tross flere forespørsler. Du ble da opplyst om at dette var en rangering. Jeg visste da ikke at du hadde spilt i god tro via opplysninger på gaminghill. Men du svarte ikke før vi var 4 igjen når jeg da opplyste om at du ikke var med i pengegreiene. For andre spillere kan dette virke urettferdig for vi visste da ikke om at dette var publisert på gaminghill og flere spillere har gitt tilbakemelding om at de kunne fått andre venner til å spille osv.... Hadde du svart i beg av turneringen SÅ hadde mye vært oppklart. Uansett så trekker vi bare fra en spiller i poeng rangeringen. Og du får beholde premien din Hilsen Tone

AceCikey
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 386
AceCikey Postet 17. Juli 2011 22:02

Godt at dere rydder opp, og tydelig at dere må jobbe litt mer med intern kommunikasjon.

Gaminghill er et glimrende sted til å rekrutere nye spillere (og medlemmer til klubben), men da må man få litt varmere velkomst enn dette.

Egne klubbsider hvor dere presenterer klubben kan være et flott verktøy for å ta vare på gamle spiller og/eller rekruttere nye.

anrimo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 808
anrimo Postet 18. Juli 2011 10:53

Bra det løste seg.
Hvor mange ble det til start?
[user_image]
[body_html]