• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Pokerstars vs PokerstarsFR

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 9. Januar 2012 15:21

Hei.
Jeg er medlem av Pokerstars og har aldri vært utenstengt og alt er i orden nå. Men har vært litt innom PokerstarsFR og det er ganske fristende å spille der.

- Hva er forskjellene mellom de 2?
- Er PokerstarsFR like trygg?
- Hva slags lov er det som ikke gjør at franskmenn ikke får spille på Pokerstars.com?
- Er det Pokerstars som eier PSFR?
- Har noen tatt ut pengene sine derfra? Foregår det uten trøbbel?
- +/- andre ting?

Ser at de har mange fine turneringer på FR akkurat som PS, men føles som det er litt mindre spillere på FR som spiller dem. Stemmer dette?

Palasokeri
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Palasokeri Postet 9. Januar 2012 17:06

Pokerstars FR er opprettet spesielt av Pokerstars, for de som er bosatt i Frankrike. Dette pga lovforbudet som franske myndigheter innførte for en stund tilbake.

Vi kan se det samme i Italia, egen Pokerstars klient for de som bor i Italia.

joffus_87
Medlem siden 21/03-2011
Antall poster 584
joffus_87 Postet 9. Januar 2012 17:14

pokerstars.FR har også høyere rake

Theriver90
Medlem siden 24/10-2011
Antall poster 384
Theriver90 Postet 9. Januar 2012 17:19

Hvordan er pokerstars it i forhold til pokerstars fr? hvor er det mest fisk??

joffus_87
Medlem siden 21/03-2011
Antall poster 584
joffus_87 Postet 9. Januar 2012 17:31

Theriver90 skrev:Hvordan er pokerstars it i forhold til pokerstars fr? hvor er det mest fisk??

pokerstars.it er kun for italienere. pokerstars.fr er åpent for alle

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 10. Januar 2012 20:23

Vet at det sikkert skrevet et eller annet sted, men jeg er ganske opptatt for tiden og ønsker å rekke Flash-Eventer som starter om 4 dager på FR... Kan jeg gjøre innskudd via Entropay eller oppstår det problemer med tanke på valuta? Husker at Theriver skulle i banken for å skaffe kopier av nødvendig dokumentasjon, er det nødvendig før man legger inn penger eller kun seinere når man skal ta ut penger?

Likte at på Steps på FR står det f.eks Typical Duration 40min.. Har ikke merket dette på Stars
Sist endret 10. Januar 2012 20:27

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 10. Januar 2012 21:15

noen kompiser av meg laga seg acc på FR, vet at de brukte litt tid på d og at de måtte sende noen papirer osv.. men når du først er inne så kan du sette inn penger på vanlig måte mener at de sa det

elepervo
Medlem siden 22/03-2011
elepervo Postet 10. Januar 2012 23:34

Tar fort en uke men er veldig bra plass , nice utvalg mtt og softe lag.

Du må uploade pass/førerkort pluss utskrift av konto utdrag som viser ditt navn / bankens navn og konto nr-

Når du har gjort ditt første innskudd ( moneybooker / paysafe funker bra ) stenger de kontoen din og sender ut en PIN til din registrerte adresse- Når du har motatt denne ( 2-5 dager ) legger du PIN inn i klienten og du må sende mail til support og fortelle at det er gjort.

De åpner kontoen og alt er OK.

De har ikke buddy transfer option og uttak kan KUN gå til din registrerte konto- Uttak er pending i lobby 24-48 timer og det tar ca 2 dager etter det før de er på konto-

Bra support-

GAMING HILL bør legge ut affiliate link asap / garantert vinner

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 21. April 2012 17:51

Funker PT3 på PS.fr?

Må bekrefte en AVC kode, men den har jeg aldri hørt om. Hvor får man den, epost?
Sist endret 21. April 2012 17:55

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 21. April 2012 18:29

Mysterio90 skrev:Hei.
Jeg er medlem av Pokerstars og har aldri vært utenstengt og alt er i orden nå. blabla

Wat? Ka som e i orden?

wudupmyninja
Medlem siden 02/02-2012
Antall poster 312
wudupmyninja Postet 21. April 2012 18:51

aviena skrev:
Jeg er medlem av Pokerstars og har aldri vært utenstengt og alt er i orden nå. blabla

Wat? Ka som e i orden?
haha, æ måtte å lese den 6 gang

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 21. April 2012 19:15

aviena skrev:

Wat? Ka som e i orden?
Slik som du oppfører deg på forumet lurer jeg på om du har mensen i 24/7 i 365 dager.

Jeg vet ikke om du prøver å late som du er dum eller morsom eller om du virkerlig er det. Ærlig talt så bryr jeg meg ikke, for alt jeg vet så er du sikkert en hyggelig, snill og smart blondine IRL. Men når det kommer til forumet og inntrykket jeg får av deg så holder jeg tanken min på det førstnevnte.

Jeg respekterer deg ikke i det hele tatt og synes det er morsommere og sitte på samme sted og stirre på en vegg enn å høre på kommentarne dine.

Håper ikke at dette sårer deg(jeg vet at det ikke gjør det), men det er vel på tide at noen forteller deg sannheten.

Vær så snill, ikke mot meg eller andre, men vær snill mot deg selv og tenk 3 ganger før du skriver noe. Hvis det er en liten del i hodet ditt som sier at det du holder på å si virker smart/morsomt så er det nok ikke det. Men ikke fortvil, ikke alle utvikler seg like fort, det er ikke flaut å være veldig umoden når man er i en ganske moden alder.

Jeg forventer jo kommentar tilbake, helst kritikk, mye frekt og mye stygt, det skal da ikke være vanskelig for deg, hvis du sliter litt så kan du sikkert få litt støtte av Ditto. Uansett hva du sier om meg, eller finner på nett så må du huske at jeg i motsetning til noen andre så lever jeg ikke bare av, men hele livet mitt er basert på nicket mitt, Mysterio! Så pass på hva du leser, for du vet aldri hva som er sant.

Du er jo også kjent for din verdensberømte kommentar:
brennihjel, litt usikker på hvordan dere blondiner staver det, men håper du skjønner hvilken det er.

Vel om du skulle svare med din berømte kommentar har jeg også en kommentar som jeg bruker ofte.

Maybe, Maybe not, Maybe fuck yourself

wudupmyninja
Medlem siden 02/02-2012
Antall poster 312
wudupmyninja Postet 21. April 2012 19:31

Mysterio90 skrev:
aviena skrev:

Wat? Ka som e i orden?
Slik som du oppfører deg på forumet lurer jeg på om du har mensen i 24/7 i 365 dager.

Jeg vet ikke om du prøver å late som du er dum eller morsom eller om du virkerlig er det. Ærlig talt så bryr jeg meg ikke, for alt jeg vet så er du sikkert en hyggelig, snill og smart blondine IRL. Men når det kommer til forumet og inntrykket jeg får av deg så holder jeg tanken min på det førstnevnte.

Jeg respekterer deg ikke i det hele tatt og synes det er morsommere og sitte på samme sted og stirre på en vegg enn å høre på kommentarne dine.

Håper ikke at dette sårer deg(jeg vet at det ikke gjør det), men det er vel på tide at noen forteller deg sannheten.

Vær så snill, ikke mot meg eller andre, men vær snill mot deg selv og tenk 3 ganger før du skriver noe. Hvis det er en liten del i hodet ditt som sier at det du holder på å si virker smart/morsomt så er det nok ikke det. Men ikke fortvil, ikke alle utvikler seg like fort, det er ikke flaut å være veldig umoden når man er i en ganske moden alder.

Jeg forventer jo kommentar tilbake, helst kritikk, mye frekt og mye stygt, det skal da ikke være vanskelig for deg, hvis du sliter litt så kan du sikkert få litt støtte av Ditto. Uansett hva du sier om meg, eller finner på nett så må du huske at jeg i motsetning til noen andre så lever jeg ikke bare av, men hele livet mitt er basert på nicket mitt, Mysterio! Så pass på hva du leser, for du vet aldri hva som er sant.

Du er jo også kjent for din verdensberømte kommentar:
brennihjel, litt usikker på hvordan dere blondiner staver det, men håper du skjønner hvilken det er.

Vel om du skulle svare med din berømte kommentar har jeg også en kommentar som jeg bruker ofte.

Maybe, Maybe not, Maybe fuck yourself
har du ete nåkka du ikkje har tålt? Det settes spørsmålstegn me ka du skriv iom. it makes nonsense!? Så går du på blodtilt, geez man! How much did you loose?

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 21. April 2012 19:53

tl;dr...
Sist endret 21. April 2012 19:54

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 21. April 2012 20:12

elepervo skrev:
GAMING HILL bør legge ut affiliate link asap / garantert vinner

Dette har vi underøkt for ett halvt år siden - og stars vil ikke gi noen form for provisjon på spillere på FR klienten som ikke er franskmenn selv om det er åpent for alle.

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 22. April 2012 00:17

lol, ka e problemet ditt? det va et spørsmål. du må virkelig ha ett problematisk liv. det der va latterlig lavmål.

DonkPredator
Medlem siden 18/01-2012
Antall poster 125
DonkPredator Postet 22. April 2012 00:41

Mysterio90 skrev:
aviena skrev:

Wat? Ka som e i orden?
Uansett hva du sier om meg, eller finner på nett så må du huske at jeg i motsetning til noen andre så lever jeg ikke bare av, men hele livet mitt er basert på nicket mitt, Mysterio! Så pass på hva du leser, for du vet aldri hva som er sant.
Herregud Adam, for en komplett idiot du fortsatt e... Mer retard no enn du va for 2 år sia, uvirkelig.

Calm.the.fuck.down.

AlexAkiller
Medlem siden 02/02-2012
AlexAkiller Postet 22. April 2012 07:04

vet ikke kordan e klarte å gå glippe av denna tråden

diskusjon e sunt,krangling e unødvendig,ufin og krenkende språk e uakseptabelt.

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 22. April 2012 21:00

E ikke my å gjør da når man svare som han på 1 jævla spørsmål. aldri rota mæ inni diskusjona med dæ før aaaaadam, så forklar mæ koffer du oppføre dæ som en piiiiiiiiiiip pls.
[user_image]
[body_html]