• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Pokerturnering med $10 000 i potten‏

Forfatter: Thor

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 1. August 2012 10:18

$10,000Push’em Poker konkurranse

Hva er Push ´em?

Push’em Poker er en actionfylt variant av Texas Hold’em hvor spillerne bare har to valg - All-In eller Kast. Det er morsomt, enkelt og spennende å spille! Alle spillere starter med like mange sjetonger (5 X Big Blind) og selv om spillet spilles på samme måte som Texas Hold ’em, er vrien her at spillerne tvinges til å gå all-in med en marginal hånd. Konseptet lager en ny spilledynamikk hvor praktisk talt alle kan vinne. Dette er perfekt for spillere som vanligvis lett blir utspilt eller blir herjet med av mer rutinerte spillere før flopp.

Hvor finner jeg Push ´em-bordene?

Enkelt! Push ´em-bordene er markert med et feste før bordnavnet og kan finnes i cash game lobbyen hele veien opp til $1/$2.

Hvordan kan jeg bli med i konkurransen?

Spill 50 hender og du har sikret deg en billett til vår freeroll! Denne billetten kvalifiserer deg for $500 cash freeroll. Kanskje du lengter etter en ny flatskjerm eller en ferdigbetalt pokerferie (inkludert fly, innkvartering og buy-in) til nydelige Praha og GSOP Live? Da trenger du bare spille Push’em Poker og disse premiene kan bli dine!

Dersom du ikke har konto hos Betsafe kan du registrere deg under her:

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 1. August 2012 11:29

Poker blir bare værre og værre , nye "hyper" "Superfast" "Action" varianter lanseres hele tia - Og i de fleste tilfeller handler det jo mindre og mindre om poker men mer og mer om gambling - som i dette tilfellet. Dette er jo selvsagt i og for seg litt gøy sikkert - men er jo mye morsommere å ha litt spillerom å spille reel poker.

elepervo
Medlem siden 22/03-2011
elepervo Postet 1. August 2012 11:39

Skryt til Betsafe , satt inn og spilte ut en bonus i går.
Bra support. Innskudd kl 10.00 , uttak kl 13.00 . ( rel. stort ) og pengene på min MB account etter 30 min.

Me like

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 1. August 2012 11:49

Skal ikke stå på det, har også positive opplevelser med dem og betsson.
[user_image]
[body_html]