• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Programmer som brukes når man spiller poker

Forfatter: osmark

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 14. Januar 2012 23:31

Hvilke programmer brukes, og hva er best. Det man betaler for eller gratis programmer.
Sånn til hotkeys, og sånt.
Tenker hovedsaklig til turneringer, cashgame bryr meg ikke så mye men om noen har innspill kom med det.

Er TableNinja det ultimate?

Indianeren
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 159
Indianeren Postet 14. Januar 2012 23:40

Jeg bruker TabelNinja til hotkeys, registrere meg på sng's og manøvrere bord. Er fornøyd med TableNinja, men hvis du skal spille 16+ bord med flere skjermer ville jeg anbefalt StackNTile til manøvrering av bord. Jeg har bare kjennskap til PokerStars.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 14. Januar 2012 23:40

Ninjatable og Stack and Tileer nok de mest kjente, men ikke de eneste tenker jeg. Du kan jo prøve dem gratis i en viss periode og se hvem du trives med.

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 15. Januar 2012 00:00

Indianeren skrev:Jeg bruker TabelNinja til hotkeys, registrere meg på sng's og manøvrere bord. Er fornøyd med TableNinja, men hvis du skal spille 16+ bord med flere skjermer ville jeg anbefalt StackNTile til manøvrering av bord. Jeg har bare kjennskap til PokerStars.

Brukt standardoppsett, som f.eks i 2+2tråden?

Kjenner jeg blir litt lei av mye styr når jeg spiller 6+ turneringer på den bærbare
[user_image]
[body_html]