• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Rigged på PS

gottenberg
Medlem siden 22/04-2011
Antall poster 148
gottenberg Postet 24. November 2011 18:18

Sitter og spiller en turnering på PS.

Plukket 6-6. En spiller som er short pusher all-inn. Det lukter høyt pocket eller A-K.

Og siden det ikke var altfor mye for meg å syne, så gjorde jeg dette. Nettopp for å teste min teori om at PS rigger pockets. Som antydet så treffer jeg 6´er på flopp og drar han ut.

Venter et par hender, samme skjer igjen(det er i 3-4 timen så folk har lite chips), jeg plukker J-J(noe som er bra) og får et push mot meg. Jeg syner, og møter Q-Q. Turn kommer J.

Livet er herlig når det er DU som ligger under før flopp

Måtte bare kommentere dette, siden det har irritert meg i lang tid

/Gottenberg

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 24. November 2011 18:30

Jeg vet i allefall 1 bruker her i forumet som er enig i at PS alltid belønner dårlige hender, skal ikke nevne navn men kanskje han kommer frem nå

Badbompy
  •  
Medlem siden 01/04-2011
Antall poster 888
Badbompy Postet 24. November 2011 18:31

hmm meg lol

ZzZzZick
Medlem siden 10/09-2011
Antall poster 387
ZzZzZick Postet 24. November 2011 18:34

Merker fort om man har gli på PS ja, treffer på alt uansett hvor langt bak man er.. Trist, men veldig fint når man er den som treffer gang på gang

logitech
Medlem siden 10/05-2011
Antall poster 67
logitech Postet 24. November 2011 19:02

jackpot det er meg minus

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 24. November 2011 19:19

Deg jeg tenkte på ja

st1p
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 84
st1p Postet 24. November 2011 21:15

Blir dere aldri lei av konspirasjonsteoriene ? Er jo fullstendig på jordet å påstå at PS rigger noe som helst.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 24. November 2011 22:12

Altså jeg sier ikke at noen aktører er rigget, MEN det er et faktum at spillselskapene ville ha tjent mere penger dersom de rigget det slik at de dårlige spillerne vant litt oftere enn de matematisk skulle. Dette ville holdt liv i flere spillere noe som betyr høyere rake og høyere inntekter for selskapene.

Som sagt dette er absolutt ikke noe jeg tror de gjør, men det er så klart dette som er grunnen til at enkelte folk påstår at en side er rigget nå og da (i tillegg til at de ikke takler badbeats de har fått i mot seg)

Men teorien om at det kan være rigget kan du selvfølgelig ikke legge død..

st1p
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 84
st1p Postet 24. November 2011 23:19

JaCkPoT_ skrev:Altså jeg sier ikke at noen aktører er rigget, MEN det er et faktum at spillselskapene ville ha tjent mere penger dersom de rigget det slik at de dårlige spillerne vant litt oftere enn de matematisk skulle. Dette ville holdt liv i flere spillere noe som betyr høyere rake og høyere inntekter for selskapene.

Som sagt dette er absolutt ikke noe jeg tror de gjør, men det er så klart dette som er grunnen til at enkelte folk påstår at en side er rigget nå og da (i tillegg til at de ikke takler badbeats de har fått i mot seg)

Men teorien om at det kan være rigget kan du selvfølgelig ikke legge død..

1: Ja, du har helt rett i at de ville tjent mer penger.

2: Hovedgrunnen er badbeats, ikke at det, profittmessig sett, ville vært best for siten å "belønne" dårlige spillere.

3: Teorien kan legges helt død. Aktørene sjekkes konstant, og blir de noensinne tatt for å gjøre slikt er det kroken på døra. At den største (i alle fall topp to) aktøren skulle gjøre noe slikt er umulig.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 24. November 2011 23:25

Det blir for dumt å være helt bastant å si at det ikke er mulig. Se på UB/Absolutt poker saken, det var ingen som trodde det var mulig heller, men det viste det seg jo at det var

Men som sagt, jeg tror ikke det er sånn!

poelsax
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 140
poelsax Postet 24. November 2011 23:33

Helt enig med st1p, denne teorien kan legges helt død. UB/Absolutt var det spillere selv som knekte koden, og ja dette kan selvfølgelig skje på stars også. Når dette er sagt vil ingen firma på samme kaliber med stars risikere å jukse med dette. Det ville ha betydd slutten for siden om det kom ut, og en slik operasjon vil for mange ha visst om.

For å være helt ærlig skjønner jeg ikke at slike poster får stå i forumet. Synes heller ikke noe om at du som er affiliet kommer inn med en flåsete tone, i stede for å bastant utelukke det. Blir for dumt å oppfordre folk til å spille på sider, for så å claime at det kanskje kan jukses der.

st1p
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 84
st1p Postet 24. November 2011 23:34

JaCkPoT_ skrev:Det blir for dumt å være helt bastant å si at det ikke er mulig. Se på UB/Absolutt poker saken, det var ingen som trodde det var mulig heller, men det viste det seg jo at det var

Men som sagt, jeg tror ikke det er sånn!

Selvfølgelig kan det ikke utelukkes fullstendig. Ingenting i verden er 100% sikkert.

Forskjellen på UB/AP-saken og dette er ganske stor. At en/flere individer finner smutthull og at siten i seg selv rigger det er to veldig forskjellige ting. Sistnevnte er også veldig mye vanskeligere å gjennomføre.

Videre frykter jeg for omdømmet/populariteten til GamingHill med poster som dette, seriøsiteten på forumet oppfattes neppe som solid.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 25. November 2011 00:09

poelsax skrev:For å være helt ærlig skjønner jeg ikke at slike poster får stå i forumet. Synes heller ikke noe om at du som er affiliet kommer inn med en flåsete tone, i stede for å bastant utelukke det. Blir for dumt å oppfordre folk til å spille på sider, for så å claime at det kanskje kan jukses der.

Bare for å ha et par ting klart her:

1. Jeg skriver her kun som bruker av forumet, jeg er ikke personlig i noen samarbeid med noen av partnerne på siden.

2. Jeg har da ikke sagt at PokerStars rigger noe, tvert i mot har jeg sagt at jeg IKKE tror de gjør det.

st1p skrev:
Selvfølgelig kan det ikke utelukkes fullstendig. Ingenting i verden er 100% sikkert.

Videre frykter jeg for omdømmet/populariteten til GamingHill med poster som dette, seriøsiteten på forumet oppfattes neppe som solid.

1. Jeg har vel ikke gjort noe annet enn å svare det samme som du gjør over i ditt innlegg?

2. Kritiske poster må da ha sin rett i et hvert forum, hvis ikke blir det utrolig kjedelig om alt skal gjennom en sensur av moderatorer? Som sagt flere ganger kan jeg ikke annet enn å si at jeg IKKE tror det er noe rigget hos noen av spillaktørene det er snakk om, eller hos noen andre for den sakens skyld.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 25. November 2011 00:13

Å for å fjerne all tvil så spiller jeg selv på PokerStars og de fleste andre sidene man finner her på GamingHill, jeg ville selvfølgelig ikke gjort det om jeg var i tvil om noe som helst!

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 25. November 2011 01:11

Når man først snakker om å treffe sett når man har underpar så var denne fin imo

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 25. November 2011 01:19

Sånne hender jeg pleier å ha når jeg får det på også, men da kommer ikke 5'rn

LFCPAL
  •  
Medlem siden 10/02-2011
LFCPAL Postet 25. November 2011 01:21

Jeg tror at dere(JaCkPoT, Poelsax og st1p) i grunn er enige etter å ha lest hva dere skriver. Selvfølgelig er det mulighet for at pokersidene kan rigge siden på en eller annen måte, men dette er jeg SIKKER på ikke skjer på noen sider. Da dette ville betydd døden for den siden/nettverket om det hadde blitt oppdaget.

Og til det med at en slik diskusjon burde fjernes fra forumet. Dette mener jeg er helt feil, med en slik diskusjon kan alle de som mener at en poker side er rigget få innspill som får dem på andre tanker.
Som for eksempel glemmer alle de gangene de selv dro ut en annen spiller men husker veldig lenge da de selv ble dratt ut. Også kommer den viktigste grunnen til at mange tror en side/konto er rigget, variansen! Det er en stor varians i poker. Dette vet mange om men tenker ikke på det når deres blir dratt ut.
Selv vil vinne 12,5% av gangene den er all in pre mot . Men det som er viktig å tenke på her er at dette er gjennomsnittlig, så dine kan tape fire ganger på rad mot og like vell være helt normalt da du nesten 13 av hundre ganger skal tape mot . Du kan også tape 40 av 100 hender og dette er forsatt også normalt, da 100hender ikke er en stor nok database av hender. 10000 hender trenger heller ikke være nok, men med mange nok hender vil du se at du vinner med mot ca 87,5%.

Litt seint nå så ikke sikkert jeg forklarte meg helt korrekt men håper dette kan være til litt hjelp for dem som mener online sider er rigget
Sist endret 25. November 2011 11:16
[user_image]
[body_html]