• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

RIS & ROS. (NM 2012)

Forfatter: aviena
Kategori: Off topic

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 4. April 2012 07:19

Heihei!

Da var NM 2012 ferdig (buhu imo). En lang uke med oppturer, nedturer, fyllekuler og andre kuler av de fleste varianter. Jeg er egentlig interessert i å høre litt hva dere GamingHillere synes om GH sin/sine (tja..) jobb før og under NM!

Det kan selvfølgelig være ris og ros på alle mulige måter (gla i ros jeg, da.)
Var det bra med oppdateringer til dere som satt hjemme?
Synes dere intervjuene mine (med hjelp av Pål) var helt på tryne eller phun?
Var "vi" lett å se, finne, få stickers, hjelpelig, hyggelig etc?

Osv osv osv.

Kan være greit å få tilbakemeldinger på både det ene og andre så man vet hva man eventuelt skal endre på til neste gang. Jeg synes LFCPAL, Informer, JaCkPoT_ og resten av gjengen gjorde en fantastisk jobb med å legge ut bilder, videoer og oppdateringer så ofte som det var mulig. GamingHill var mye mer aktiv med å legge ut feks bilder enn andre sider og forum.

Jeg derimot hadde en pc som takket for seg under oppholdet i Dublin, så det kommer flere blogger med historier og bilder (og ikke MINST videoer så fort som mulig. Og nei, det blir ingen begravelse av dataen.)

Del gjerne ros eller ris til andre i denne tråden også. Jeg gir verdens største kaktus til City West hotell. Så...

GO GO GO!

AlexAkiller
Medlem siden 02/02-2012
AlexAkiller Postet 4. April 2012 12:46

E kan bare gi ros siden min opplevelse fra hjemme var bare positiv om oppdatering,info,svar på spørsmål,og hele greia angående GH nm sider.

Og du frøken gjorde en kjempe bra jobb med intervjuene dine la med resten av GH gjengen som virkelig stått på å jobba.

Her e vil takke Informer og alle medarbeiderene på Gaminghill for den gode opplevelse vi fikk her hjemme.Tusen Takk

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 4. April 2012 13:00

Jeg synes det var kjempebra dekning gjennom hele uka

Om det er noe jeg vil sette fingeren på, er det kanskje å få inn for eksempel en form for "videodagbok" der man følger en person tettere . Vet dette kreves litt, men hadde vært moro For eks en video per dag der man fulgte vedkommende.

Ellers, KJEMPEBRA jobba!!!

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 4. April 2012 13:38

Jeg slutter meg til Killer og grim sine innlegg Veldig bra gjennomført NM fra dere i GH med bilder,intervjuer og oppdateringer..Well done

Enaste jeg savner, er nick på personene på bilder, da det ikke er alle vi kjenner med navn...

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 4. April 2012 13:55

Marianne skrev:Enaste jeg savner, er nick på personene på bilder, da det ikke er alle vi kjenner med navn...

Det er en del spillere som ikke vil oppgi nick osv i forhold til skatt osv. Så dette kan være grunnen, i tillegg til at vi kanskje ikke vet nick. Mange av de som spiller NM har faktisk ikke spilt på nett.

Men dersom vi vet begge deler og dette er greit for de på bildene skal vi prøve å få til dette ved neste anledning

Badbompy
  •  
Medlem siden 01/04-2011
Antall poster 888
Badbompy Postet 4. April 2012 15:32

Jeg møtte så mye gh spillere at det var helt sinnsykt..
Digget nm men , skal spille dag 1a neste år uten tvil...

Chief104
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 622
Chief104 Postet 4. April 2012 19:44

Fulgte ikke med på nett... GH gutta og jenta var veldig til stede.. kjempe hyggelig gleder meg sjukt til nestegang alt

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 5. April 2012 16:46

Så flott!

Chief104
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 622
Chief104 Postet 5. April 2012 17:00

Sjukt så sent tia går da... lenge til neste NM eller?

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 6. April 2012 14:19

Å dekke NM er en ufattelig stor oppgave, om man virkelig vil grave dypt i det.

Med over 1000 spillere + andre folk som var tilstede må man bare prioritere hva som skal ut til verden.

Vi kunne sikkert hatt to stk i fulltidsjobb bare med å ta bilder og intervjue folk.
Det som tar mest tid er jo etterarbeidet med redigering/opplasting/tagging av alt materialet.
Feks tar en video på to min rundt tre-fire timer med etterarbeide..

Samtidig er vi i GH bare vanlige mennesker og vil også ha litt tid til å spille selv og delta på den sosiale festen som et NM alltid er.

Kanskje vi til neste år kan leie inn ekstern hjelp fra personer som er villig til å bidra.
Vi blir i alle fall bedre og bedre for hver gang !

Når det gjelder mine personlig plusser og minuser med NM synes jeg det meste var knallbra, unntatt maten og serveringen på hotellet.
Internett var for tregt både på rom og spillerlokalet, men skjønner den er vanskelig å fikse med så mye trafikk.

Theriver90
Medlem siden 24/10-2011
Antall poster 384
Theriver90 Postet 6. April 2012 14:57

grimteh skrev:Jeg synes det var kjempebra dekning gjennom hele uka

Om det er noe jeg vil sette fingeren på, er det kanskje å få inn for eksempel en form for "videodagbok" der man følger en person tettere . Vet dette kreves litt, men hadde vært moro For eks en video per dag der man fulgte vedkommende.

Ellers, KJEMPEBRA jobba!!!

Føyer meg til den med det beste poenget her! Er ingen tvil om at dekningen virket å være god. Jeg fulgte litt med på nett selv om jeg var i Dublin fra 28-1. Jeg fikk et godt inntrykk!:

Men jeg siterer deg fordi jeg er helt enig i at å følge en person under NM uka ville vært utrolig moro! Bare man ikke velger fincken(no offence) En artigkar av dimensjoner og en veldig flott type! Men(!) han har vi alle fulgt gjennom bloggen hans og gjennom tråden hans på Donkr og er etter mitt mening litt for kjent for alle så er begrenset hvor interessant det ville blitt! Det er ihvertfall min mening selv om han er en fin type

Å nevne noen interessant person å følge overlater jeg til noen som kjenner folk her å gjøre. Min personlige favoritt er UTEN TVIL Jackpot! For en mann! Men mulig det blir litt feil siden han er en del av GH gjengen? Artig type å følge ville det ihvertfall utvilsomt vært.. Med sjenk(!!), damejag, slots, bad beats, grise-utdragninger og annet moro!

Gleder meg til neste år! Jeg må vinne et bet for at det skal bli NM på meg om 2 år.. Men det er noe som vil foregå i Dublin - Håper jeg for min egen del!

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 6. April 2012 17:41

Jeg er åpen for bets med deg
[user_image]
[body_html]