• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Selger 50% i PLO og Main event. (35% igjen)

GamingHill hverken oppfordrer eller forbyr bets og avtaler mellom sine medlemmer i forbindelse med våre tjenester. GamingHill vil ikke dekke noen form for tap i forbindelse med slike avtaler, og vil ikke ta parti i noen uenighet mellom våre medlemmer. All bruk av GamingHill's tjenester til slik aktivitet er på eget ansvar!

Vi har samlet en liste over selgere med god historikk, sjekk gjerne denne før du bestemmer deg for å kjøpe prosenter i noen du ikke kjenner.

blindbec jr
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 225
blindbec jr Postet 20. Januar 2014 23:10

NM står for tur, og rimelig klar for dublin.

Ønsker å selge inntil 50% i 800€ main og 800€ PLO
Setene er betalt inn via Betsafe, så dem skal spilles uansett.

Mye erfaring fra live både innenlands og utenlands uten dem helt store cashene

OPR

Reservasjoner ok

Bank: 132,- pr % overføres til konto, send navn på PM så sender jeg kontonummer
Stars: 16€ pr % til "blindbec jr"
Cash i Dublin OK

Solanj: 15%
Sist endret 2. Mars 2014 15:44

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 21. Januar 2014 01:51

Hvorfor føler du at du kan ta 1,13 i markup på buddytransfer, mens ellers 0 i markup.. gir ikke mening spør du meg men!

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 21. Januar 2014 02:05

r1mmeyo skrev:Hvorfor føler du at du kan ta 1,13 i markup på buddytransfer, mens ellers 0 i markup.. gir ikke mening spør du meg men!

Vil tippe setene er vunnet via satellitter, og at han helst vil sikre en del cash uansett utfall. Derfor kan det være greit å heller ville ha de på konto, men om det er riktig å straffe de som betaler på buddy kan jo diskuteres. Ville vært mer fair å gitt discount på betalinger gjort over nettbank i så fall.

blindbec jr
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 225
blindbec jr Postet 21. Januar 2014 02:25

r1mmeyo skrev:Hvorfor føler du at du kan ta 1,13 i markup på buddytransfer, mens ellers 0 i markup.. gir ikke mening spør du meg men!

Grunnen er at jeg helst vil unngå buddytransfer for så å motta småsummer over lengre tid.
Derimot om noen skulle være interessert i større % andel i fra typ 10 og opp, så kutter jeg gjerne markup'en og forlanger 0 i markup av dem.

JaCkPoT_ skrev:

Vil tippe setene er vunnet via satellitter, og at han helst vil sikre en del cash uansett utfall. Derfor kan det være greit å heller ville ha de på konto, men om det er riktig å straffe de som betaler på buddy kan jo diskuteres. Ville vært mer fair å gitt discount på betalinger gjort over nettbank i så fall.

Setene er kjøpt og betalt, så da er ikke discount aktuelt i dette tilfellet
Sist endret 21. Januar 2014 02:30

Madammerock
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 267
Madammerock Postet 21. Januar 2014 08:16

Hva er forskjellen mellom å motta "småsummer over tid" på stars og nettbank?

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 21. Januar 2014 16:09

Nå skal ikke jeg ødelegge tråden her med å være den grinete aidstypen som alltid skal klage på ting men, markup er noe en spiller tar fordi han mener at han har betydelig edge på feltet og evt. investers er villig å betale for det, ikke noe man kan ta fordi det er lettest for deg.

uansett lykke til med salget og snx i Dublin!

blindbec jr
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 225
blindbec jr Postet 2. Mars 2014 15:43

Tett på NM nå, så jeg kutter markup via buddytransfer

Wildwood
Medlem siden 11/05-2011
Antall poster 94
Wildwood Postet 2. Mars 2014 21:27

anbefaler et lodd på blindbec jr! gl sir
[user_image]
[body_html]