• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Sick Veddemål inn mot NNM! Klarer jeg det?

Forfatter: RPhillipR

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 15. Juni 2011 18:50

Heisann, vi sitter her og lager et ganske heftig veddemål inn mot NNM.
Har alltid hatt litt vekt til overs, og er på rundt 100kg atm.

Bettet går ut på:
10kg ned fram til NNM | 7,5 uke

Har action fra 3 personer

10k til 1.2/1 i odds = 12k om jeg vinner
2k til 1/1 i odds = mulighet for 2k profitt
(Bare ren bet, klarer jeg det får jeg 2k)

Det beste bettet har jeg spart til slutt der jeg har satt 1,5k mot en kompis, går han ikke ned må han møte under NNM skinnet med DONK skrevet i panna med sprittusj.
Så denne delen gleder jeg meg til siden han har en vekt på 86kg og må gå mer av totalvekten i prosent.

Så i dag under Livecashgamen skal jeg få i meg flere kilo mat siden vi veies i morgen
Hva tror folket? Er det umulig?
Sist endret 15. Juni 2011 18:51

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 15. Juni 2011 18:56

Det er easypeasy

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 15. Juni 2011 19:39

Tror jeg nailer det, holder på å fete meg opp nå siden det er i morgen vi veies

moveras1
Medlem siden 17/02-2011
Antall poster 538
moveras1 Postet 15. Juni 2011 20:14

Hahaha, herlig Phil! Slankekrigen LIVE, jeg gleder meg

slimons
Medlem siden 01/04-2011
Antall poster 4
slimons Postet 15. Juni 2011 20:22

Etter en 4-dagers rundt 17. mai bestemte jeg meg for å kutte drastisk ned på karbohydrater (ikke ketose, men bare kutte ut poteter, brød, pasta, ØL (drikker kun 1 dag i uka) osv).
Uten noe særlig trening (syklet 3 ganger ca. 4-5 mil per gang), så har jeg pt gått ned 4kg. Dvs i løpet av 7 uker skal jeg ha klart ca 8-10 kg med samme tempo i nedgangen.

Det jeg har merket er at det krever disiplin mer enn noe annet. Helt sykt faktisk. Ikke noe brus, godteri osv. Da mener jeg ikke noe, ikke en ostepop engang.
Klarer du det har du en mulighet.

NB: Tar selvfølgelig høyde for at du ikke har syk forbrenning og superman-kropp som blir tynn av å se på lets dance.

Stor respekt fra en som er på samme mission om du kommer i mål!
GL

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 15. Juni 2011 21:01

baconcrisp har ikke karbs

1,33 kilo i uka burde gå fint det, gå for 20kg!

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 15. Juni 2011 23:28

Jeg har veldig troa, de tror ikke jeg har motivasjon til det

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 16. Juni 2011 11:30

Det er ikke bare bare å gå ned 10kg ass, jeg har prøvd og feilet flere ganger selv haha, det er som slimons sier: Du MÅ ha skikkelig selvdisiplin, det er jo et helvete når man er keen på litt rusbrus å man ikke kan drikke det

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 16. Juni 2011 12:03

Tror det er lettere for en som har gått opp 10-15 kg siste året (deg?), enn for en som har ligget på 100 kg i flere år. (meg)

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 16. Juni 2011 13:49

For en person(dvask pokerspiller) på 0,1 tonn er det ingen problem å gå ned 10kg i løpet av noen uker, om man skal vinne et veddemål. Det som er utfordringen er å holde den vekta i noen måneder/år...

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 16. Juni 2011 14:04

Kan selge prosenter, eller øke bettet om folk er med på det, toppe det til 20 eller 25k, 60/40 deal deres vei.
Da må de som jeg better imot seff være med på det da, eller hva?

Wice
Medlem siden 11/05-2011
Antall poster 43
Wice Postet 16. Juni 2011 16:10

Tror dette går rimelig greit bare du ikke gir deg selv unnskyldninger. Nå som du har bets så burde det være eazy game! GL mate!

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 17. Juni 2011 05:43

Poster både her og DONKR
Her er stats etter vi veide oss i går:

Da har vi blitt veid ca kl 2200 på kvelden.

Jeg klarte jo selvfølgelig målet mitt om å være over 100 kg i dag, noe som vil si at jeg må gå ned ca 1/10 av min nåværende vekt. Min vekt ble da 103kg og jeg må ned til 93 kg. I prosent blir det 9,7% av kroppsvekta. Ikke umulig det,.

Har da en BMI på: 32,5.

Der jeg hentet tallene fra stod det:

Helsefarlig overvekt: Sørg for at din BMI ikke blir høyere. Forsøk å endre kostholdet ditt, og pass på å få nok mosjon.

Din idealvekt er 73.2 kg.

Nedre grense for en sunn vekt er 58.6 kg.

Øvre grense for en sunn vekt er 78.9 kg.

Så jeg burde vel ned på 80ish om jeg er godt trent

Han som har betta 10k til 1,2 i odds veide 97,5 kg. Han må da gå ned ca like mye som meg av sin kroppsvekt, jeg har en liten fordel. Han må ned 10,2% av kroppsvekta.

Hans BMI er: 29.1.

Står da fra siden jeg hentet fra:

Lettere overvekt: Forsøk å endre kostholdet ditt og pass på å få nok mosjon.

Din idealvekt er 77.7 kg.

Nedre grense for en sunn vekt er 62 kg.

Øvre grense for en sunn vekt er 83.4 kg.

Kompisen min som jeg tror vil komme til å slite mest veide 83kg, han må da gå ned 1/8 av kroppsvekten sin. Om han ikke klarer det får jeg 1,5k, det skal stå DONK i panna hans under hele NNM, han må også bli Skinna.

Dette gleder jeg meg til siden han må ned 12% av vekta og det kan bli hardt for en tettbygd fyr.

For han blir det da:

29,1 BMI og ;

Gratis 2k om jeg klarer det:

Så den beste delen. Får jo 2k hos en fyr om jeg klarer det, må bare gjennomføre bettet for at dette skal gå gjennom. Så da blir det innkjøp i PLO eventen eller et lodd i cashgamen

Litt info om BMI og sånt:

Hva er BMI?BMI er en forkortelse av Body Mass Index og er et uttrykk for vekt (kg) delt på høyde (m) ganger høyde (m). BMI på norsk kan også uttrykkes som KMI som betyr kroppsmasseindeks. BMI kan anvendes for å vurdere om man er undervektig, normalvektig eller tykk, men BMI forteller ikke noe om fordelingen mellom fett og muskler. En veltrent muskuløs person vil derfor ha en høy BMI. Bruk derfor alltid BMI sammen med en visuell bedømmelse.

BMI kategorierUnder 18,5 = undervektig
18,5 til 24,9 = normal kroppsvekt
25 til 29,9 = overvektig
30 og over = fedme
35 - 39,9 = fedme, klasse II
40 og over = fedme, klasse III
(ekstrem fedme)

Alle tall er hentet fra:

http://www.redumina.no/bmi-test

Jeg har store forhåpninger til dette og tror jeg dinger bettet som faen.

Vil komme med updates hver uke om hvordan jeg føler at det går og vil legge ut vekt og mine erfaringer rundt det.

Dette blir nok sommerens post på donkr og håper at andre følger opp

Neste post blir da diverse bilder som er tatt av vekta og et bilde av oss

Vil nå i ettertid gå gjennom alt av linker dere har postet her og finne ut hvilken diett jeg skal bruke siden kostholdet er veldig viktig. Og ja KALORIUNDERSKUDD blacKKings er det eneste som teller!
Gl me !! Her we go for the best NNM evah.

Har også bestemt meg for at om jeg dinger bettet skal jeg tattovere to ting relatert til Poker en på Hver arm, hva det er får dere vite når jeg dinger det^^

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 17. Juni 2011 06:05

Fint å raile her, GL

jensmoens
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 15
jensmoens Postet 17. Juni 2011 08:48

greit trist at du drivpå å feite dæ opp til ett slankebet, når du atpåtil allerede veie småpene 100 kg, ikke nok med det så skal du toppe hele dræten me å tattovere to ting relatert til poker på hver arm. Må jo være d trasigste veddemålet æ har hørt om.

RocketRon
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 843
RocketRon Postet 17. Juni 2011 10:35

RPhillipR skrev:Poster både her og DONKR
Her er stats etter vi veide oss i går:

Da har vi blitt veid ca kl 2200 på kvelden.

Jeg klarte jo selvfølgelig målet mitt om å være over 100 kg i dag, noe som vil si at jeg må gå ned ca 1/10 av min nåværende vekt. Min vekt ble da 103kg og jeg må ned til 93 kg. I prosent blir det 9,7% av kroppsvekta. Ikke umulig det,.

Har da en BMI på: 32,5.

Der jeg hentet tallene fra stod det:

Helsefarlig overvekt: Sørg for at din BMI ikke blir høyere. Forsøk å endre kostholdet ditt, og pass på å få nok mosjon.

Din idealvekt er 73.2 kg.

Nedre grense for en sunn vekt er 58.6 kg.

Øvre grense for en sunn vekt er 78.9 kg.

Så jeg burde vel ned på 80ish om jeg er godt trent

Han som har betta 10k til 1,2 i odds veide 97,5 kg. Han må da gå ned ca like mye som meg av sin kroppsvekt, jeg har en liten fordel. Han må ned 10,2% av kroppsvekta.

Hans BMI er: 29.1.

Står da fra siden jeg hentet fra:

Kompisen min som jeg tror vil komme til å slite mest veide 83kg, han må da gå ned 1/8 av kroppsvekten sin. Om han ikke klarer det får jeg 1,5k, det skal stå DONK i panna hans under hele NNM, han må også bli Skinna.

Dette gleder jeg meg til siden han må ned 12% av vekta og det kan bli hardt for en tettbygd fyr.

For han blir det da:

29,1 BMI og ;

Gratis 2k om jeg klarer det:

Så den beste delen. Får jo 2k hos en fyr om jeg klarer det, må bare gjennomføre bettet for at dette skal gå gjennom. Så da blir det innkjøp i PLO eventen eller et lodd i cashgamen

Litt info om BMI og sånt:

Hva er BMI?BMI er en forkortelse av Body Mass Index og er et uttrykk for vekt (kg) delt på høyde (m) ganger høyde (m). BMI på norsk kan også uttrykkes som KMI som betyr kroppsmasseindeks. BMI kan anvendes for å vurdere om man er undervektig, normalvektig eller tykk, men BMI forteller ikke noe om fordelingen mellom fett og muskler. En veltrent muskuløs person vil derfor ha en høy BMI. Bruk derfor alltid BMI sammen med en visuell bedømmelse.

BMI kategorierUnder 18,5 = undervektig
18,5 til 24,9 = normal kroppsvekt
25 til 29,9 = overvektig
30 og over = fedme
35 - 39,9 = fedme, klasse II
40 og over = fedme, klasse III
(ekstrem fedme)

Alle tall er hentet fra:

http://www.redumina.no/bmi-test

Jeg har store forhåpninger til dette og tror jeg dinger bettet som faen.

Vil komme med updates hver uke om hvordan jeg føler at det går og vil legge ut vekt og mine erfaringer rundt det.

Dette blir nok sommerens post på GamingHiLL og håper at andre følger opp

Neste post blir da diverse bilder som er tatt av vekta og et bilde av oss

Vil nå i ettertid gå gjennom alt av linker dere har postet her og finne ut hvilken diett jeg skal bruke siden kostholdet er veldig viktig. Og ja KALORIUNDERSKUDD blacKKings er det eneste som teller!
Gl me !! Her we go for the best NNM evah.

Har også bestemt meg for at om jeg dinger bettet skal jeg tattovere to ting relatert til Poker en på Hver arm, hva det er får dere vite når jeg dinger det^^

FYP og gl

Flacky
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 120
Flacky Postet 17. Juni 2011 11:39

Trur faktisk eg heller ville vært over 100 kg enn å ha en pokertatovering på armen.

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 17. Juni 2011 20:52

jensmoens skrev:greit trist at du drivpå å feite dæ opp til ett slankebet, når du atpåtil allerede veie småpene 100 kg, ikke nok med det så skal du toppe hele dræten me å tattovere to ting relatert til poker på hver arm. Må jo være d trasigste veddemålet æ har hørt om.

Syns det er gøy! Fin underholdning - peis på!

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 18. Juni 2011 00:25

Denne dietten tar ut maks av hva kroppen klarer, hvis dere lurer på hva jeg mener får dere sende PM

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 1. Juli 2011 09:37

Ned 9 kg atm, men veddemålene er avlyst siden jeg er innskrevet på Åsgård fortsatt...
[user_image]
[body_html]