• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Split Kings, er jeg paranoid?

Forfatter: moveras1

moveras1
Medlem siden 17/02-2011
Antall poster 538
moveras1 Postet 15. Mars 2011 16:00

Fyffaen jeg stinker i stud ass... Lekker som en sil der...

Så episode 1 av From Donk to Stud på deuces cracked i natt, men det var det å få det ut i live da...

Er det normalt at jeg aldri føler at jeg har best hånd?

Eksempelvis i denne hånda: Pokerhand

Split Konger, to synlige hurper, og et ess.

En tier åpner ballet, ene dama folder, før den andre dama caller, og jeg reiraiser, og får call av begge, samt bringin som har en 3er...

På 4th føler jeg alt går til til helvette, 3eren parrer, og dama parrer. Selv om jeg har sett en død dame, så føler jeg at i alle fall EN av de to MÅ ha starta med et split pair under der, så jeg folder til dobbelbeiten fra han med damene.

På 5th så får jo han med 33 den siste dama, men folder altså til beiten, ergo hadde jeg kjempefeil... Han med treerner måtte jo calla der med trips, og siden jeg plutselig har sett alle fire damene vet jeg at han andre IKKE hadde trips, ergo så folda jeg beste hånd...

Noen tanker rundt denne hånda? Gjorde jeg riktige antagelser og folda, eller var jeg på telttur som vanlig?

PS: pokerhand.org stinker til studhender, tips til alternativer?

moveras1
Medlem siden 17/02-2011
Antall poster 538
moveras1 Postet 16. Mars 2011 12:50

Bump...

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 16. Mars 2011 17:01

Stud er vrient slik. Men på lave nivåer kaster ikke folk høye par uansett. Men mest sansynlig har han med qq fremme også ett par bak og du er jo bak 2 par uansett så helt greit kast da vel. Du må jo dra på

moveras1
Medlem siden 17/02-2011
Antall poster 538
moveras1 Postet 16. Mars 2011 18:02

YEY, me not paranoid Tyty!

Kan forsåvidt melde om min første plussession på et rent 7card Stud bord i dag

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 16. Mars 2011 18:43

[user_image]
[body_html]