• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Spot jeg ofte havner i, innspill?

Forfatter: IwillTiltU
Kategori: Poker cash games » Omaha » Pot limit

IwillTiltU
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 4
IwillTiltU Postet 22. Mars 2011 06:42

Full Tilt Poker Game : Table Ard (6 max, shallow) - $0.50/$1 - Pot Limit Omaha Hi
Seat 1: HERO ($199.80)
Seat 2: Villain ($38.10)
Seat 3: xxx ($39)
Seat 4: xxx ($36.50)
Seat 5: xxx ($68.05)
Seat 6: xxx ($40)
Villain posts the small blind of $0.50
xxx posts the big blind of $1
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [ ]
xxx folds
xxx folds
xxx folds
HERO calls $1
Villain calls $0.50
xxx raises to $4
HERO calls $3
Villain calls $3
*** FLOP *** [ ]
Villain checks
xxx checks
HERO bets $6
Villain raises to $30
xxx folds
HERO ???

Har ingen spesielle reads på Villain.
Er det easy shove?

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 22. Mars 2011 06:48

Tror jeg hadde kastet selv i og med at det er kun runner runner drag vis du er oppe mot 10 7. Pluss at du er inne med såpass lite i potten. Vis du er best i den spotten der så møter du ofte høyere str8 drag eller set og må dodge masse outs. Men spørs vel litt på spillestilen din om du vil gamble der eller ikke

IwillTiltU
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 4
IwillTiltU Postet 22. Mars 2011 06:55

Havner ofte i slike spots, og vil tro jeg shover oftere enn jeg folder. Føler jeg taper mye i slike situasjoner og følte jeg ville få litt innspill i hva dere andre gjør.

Acid
Medlem siden 01/02-2011
Acid Postet 22. Mars 2011 07:16

Mulig jeg er tight men kaster så og si altid de situasjonene og får det på når jeg har nuts eller drar til nuts som regel Men er ingen omaha exspert så for håpe på flere innspill

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 22. Mars 2011 11:56

Hadde det vært den opprinnelige raiser som hadde raisa flopp kunne man vurdert situasjonen marginal bedre. Dvs litt større sjanse at han har fått hjerneblødning med et overpar her.
MEN siden det er den tredje spilleren som kjører på her er det omtrent alltid at du møter nuts(T7) eller til nød set, to par, overwrap.

Så fold og ta dem i en bedre spot senere

Arnesen
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 2
Arnesen Postet 22. Mars 2011 15:19

Jeg mener også dette er en grei fold slik hånden er spilt. Men i og med at dette er shallow stack så kan det brått hende at villain måker det inn her med en litt videre range enn kun nuts. Min erfaring fra shallow stack PLO er hvertfall at sjetongene kommer litt lettere i midten enn "vanlig".

Men pre flop ville jeg folda eller raiset. Limp fra button med en skrall hånd burde ikke være en del av spillet ditt imo.

LottoMartin
Medlem siden 13/03-2011
Antall poster 361
LottoMartin Postet 22. Mars 2011 15:58

[quote=
Arnesen]Jeg mener også dette er en grei fold slik hånden er spilt. Men i og med at dette er shallow stack så kan det brått hende at villain måker det inn her med en litt videre range enn kun nuts. Min erfaring fra shallow stack PLO er hvertfall at sjetongene kommer litt lettere i midten enn "vanlig".

Men pre flop ville jeg folda eller raiset. Limp fra button med en skrall hånd burde ikke være en del av spillet ditt imo.

støttes

limpen pre er vell sånn helt OK retarded

IwillTiltU
Medlem siden 22/03-2011
Antall poster 4
IwillTiltU Postet 23. Mars 2011 11:34

LottoMartin skrev:

Slike svar gjør at man virkelig får lyst til å poste flere hender.

Takker for andre feedbacks som ikke var helt OK retarded.

Simticer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 896
Simticer Postet 23. Mars 2011 12:58

Jeg er ofte retarded jeg
Det som er fordelen med dårlige startender, lett å kaste.

Flacky
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 120
Flacky Postet 23. Mars 2011 13:20

IwillTiltU skrev:
LottoMartin skrev:

Slike svar gjør at man virkelig får lyst til å poste flere hender.

Takker for andre feedbacks som ikke var helt OK retarded.

Tørr å påstå at det du lærte mest av i den her tråden e det LM sir.

Limp pre = Retarded

- Så neste gang du limpe pre og tanken av LottoMartin som sir "limp e retarded" dukke opp i hodet, så vil du probably ha covra en av dine største leaks. Så kan du vurdere om 2.second nuts i 3.veispot med lite i midten skal kastes etterpå =)
[user_image]
[body_html]