• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Stake til NMO HU

Forfatter: Mysterio90
Kategori: Off topic

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 20. Januar 2012 07:20

Noen som kan tenke seg å stake meg til dagen HU i NMO?
% fordeling får stakeren bestemme. +10% til stakeren om jeg kvaller til NM.

ICMlol
Medlem siden 07/01-2012
Antall poster 728
ICMlol Postet 20. Januar 2012 12:40

Har du noe HU stats å vise til?

ICMlol
Medlem siden 07/01-2012
Antall poster 728
ICMlol Postet 20. Januar 2012 17:38

Tror det blir vanskelig å få stake om det er du som er Mysterio90 på stars..Uten HU erfaring og med dine stats..Er 109 dollars buy in, du bør ialfall ha spilt litt HU for å ha en sjanse..No offence

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 20. Januar 2012 17:58

Bestemte å stille opp selv. Mine stats definerer ikke meg som pokerspiller..

Solhaug1
Medlem siden 15/03-2011
Antall poster 255
Solhaug1 Postet 20. Januar 2012 18:02

Mysterio90 skrev:Bestemte å stille opp selv. Mine stats definerer ikke meg som pokerspiller..

Hva gjør de da?

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 20. Januar 2012 18:18

Obv fordi han bare går på badbeats , så stats alltid blir helt feil vel... ?
Sist endret 20. Januar 2012 18:19

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 20. Januar 2012 18:21

Håper du har funnet ut hvilken hånd som er dagens hånd hos stars.

ICMlol
Medlem siden 07/01-2012
Antall poster 728
ICMlol Postet 20. Januar 2012 18:31

Hahaha ler meg skakk! R U 4 Real?

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 20. Januar 2012 18:40

For å være ærlig så er det slik at når jeg har spilt på nett har jeg stort sett kun vært hobbyspiller og spilt for gøy. Har aldri prøvd å bygge bankroll eller ta vare på en. Jeg putter inn nok penger til å spille en eller annen turnering som jeg har lyst å spille.
Jeg har aldri sagt noe annet enn at jeg er tapende spiller på nett, statsene sier det og jeg bekrefter det. Men jeg er vinnende spiller live, har da ikke spilt noen store turneringer, men har hatt veldig fine resultater der jeg har spilt, men unntak av Kristiansand

Jeg har også stort sett spilt kun på de laveste nivåene, der er det såpass små beløp som står på spill at folk gambler mye mer enn det de ellers ville gjort. Bad beats historiene trenger jeg ikke engang gå inn på, selv om det er sikkert tusenvis av dem, de er en del av spillet. Men sannheten er at jeg har hatt mye uflaks, akkurat som Daniel Neagranue på High Stakes Poker, der han flopper nuts hver gang og taper hver gang. Alle har uflaks, det er det ingen tvil om, men sannheten er jo også at noen har mer uflaks enn andre og omvendt.

Om jeg hadde satt inn et par tusen og begynt å bygge bankroll tror jeg faktisk jeg hadde klart meg bra. Men det har jeg ikke tid eller penger til. Er student, jobber ikke lenger, har ikke så mye tid til poker.
Jeg spiller noen turneringer her og der og venter på "one time". Har vært veldig nær et gjennombrudd flere ganger, men da er man som regel avhengig av at den beste hånda står og at man av og til vinner de coinflippene.

ICMlol
Medlem siden 07/01-2012
Antall poster 728
ICMlol Postet 20. Januar 2012 19:19

Hvordan gikk det mysterio?

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 20. Januar 2012 19:21

Tapte mot Osmark.. TT vs QQ..

Solhaug1
Medlem siden 15/03-2011
Antall poster 255
Solhaug1 Postet 20. Januar 2012 20:37

Spille poker som en hobby, men ikke prøve å bygge en bankroll? :S Er jo sykt av deg å sammenligne deg med Daniel Negranue..Forskjellen er at han har råd til å tape de pengene han gjør der..Du tar deg så nær av de badbeatsa siden rollen din tilsvarer ikke at du kan spille på det nivået I guess. Eks at du plutsleig skal ta et lodd i en turnering med BI 109dulls, når du til vanlig bare spiller på de laveste nivåene.

Hvis du tror du ville gjort det bra, er det vel ingen grunn til og ikke prøve? er jo gull å tjene penger på hobbyen sin

ICMlol
Medlem siden 07/01-2012
Antall poster 728
ICMlol Postet 20. Januar 2012 21:00

Mysterio90 skrev:Tapte mot Osmark.. TT vs QQ..
"Mine stats definerer ikke meg som pokerspiller"
Sist endret 20. Januar 2012 21:00

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 20. Januar 2012 22:04

Solhaug1 skrev:Spille poker som en hobby, men ikke prøve å bygge en bankroll? :S Er jo sykt av deg å sammenligne deg med Daniel Negranue..Forskjellen er at han har råd til å tape de pengene han gjør der..Du tar deg så nær av de badbeatsa siden rollen din tilsvarer ikke at du kan spille på det nivået I guess. Eks at du plutsleig skal ta et lodd i en turnering med BI 109dulls, når du til vanlig bare spiller på de laveste nivåene.

Hvis du tror du ville gjort det bra, er det vel ingen grunn til og ikke prøve? er jo gull å tjene penger på hobbyen sin
Jeg sammenligner meg ikke med ham, jeg sammenligner uflaksen min med uflaksen han hadde i HSP. Det er 2 helt forskjellige ting.

ICMlol skrev:
Jeg tapte med TT vs QQ. Osmark satte en fin felle og jeg gikk inn i den. TT er en sterk hånd HU på en 8 høy flopp. Jeg kunne ha floppet set eller hatt AA og ville fortsatt ha tapt. Vi hadde solid match som gikk fram og tilbake og denne hånda avgjorde alt.

Durrrr gikk all in med TT pre mot Hellmuth i NBC HU i starten. Er han dårlig spiller?

ICMlol
Medlem siden 07/01-2012
Antall poster 728
ICMlol Postet 20. Januar 2012 22:52

Tror du må slå fra deg deg å sette deg i samme bås som Tom Dwan, Phil Hellmuth og Negrenau lolol

ZzZzZick
Medlem siden 10/09-2011
Antall poster 387
ZzZzZick Postet 20. Januar 2012 22:54

Ikke vær så slem mot Mysterio da.. Han prøver jo tross alt bare å spille litt poker..

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 20. Januar 2012 23:34

Mysterio90 skrev:
Solhaug1 skrev:Spille poker som en hobby, men ikke prøve å bygge en bankroll? :S Er jo sykt av deg å sammenligne deg med Daniel Negranue..Forskjellen er at han har råd til å tape de pengene han gjør der..Du tar deg så nær av de badbeatsa siden rollen din tilsvarer ikke at du kan spille på det nivået I guess. Eks at du plutsleig skal ta et lodd i en turnering med BI 109dulls, når du til vanlig bare spiller på de laveste nivåene.

Jeg sammenligner meg ikke med ham, jeg sammenligner uflaksen min med uflaksen han hadde i HSP. Det er 2 helt forskjellige ting.

ICMlol skrev:
Jeg tapte med TT vs QQ. Osmark satte en fin felle og jeg gikk inn i den. TT er en sterk hånd HU på en 8 høy flopp. Jeg kunne ha floppet set eller hatt AA og ville fortsatt ha tapt. Vi hadde solid match som gikk fram og tilbake og denne hånda avgjorde alt.

Durrrr gikk all in med TT pre mot Hellmuth i NBC HU i starten. Er han dårlig spiller?

Nå skal det vel sies at det kom en Q på turn, og at pengene kom på etter river.....

st1p
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 84
st1p Postet 20. Januar 2012 23:41

Mysterio90 skrev:Bestemte å stille opp selv. Mine stats definerer ikke meg som pokerspiller..

Så, hva betyr statsene? Er fryktelig spent.

Mysterio90
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 734
Mysterio90 Postet 21. Januar 2012 03:47

ICMlol, jeg vet at jeg av og til skrive lange innlegg, men om du leser alt og ikke bare første og siste linje vil du nok se at jeg sammenligner meg ikke med de proffe. Jeg bruker dem i eksempler.

st1p. Statsene har jo en betydning, men de danner ikke en hel bilde. For å ta et eksempel, om jeg taper live turneringer og vinner WSOP vil statsene si 1-1000. Verdens mester i poker? Vel statsene sier jo ikke det.

Erick Seidel(om jeg husker riktig) 0-6 i NBC HU. Ut ifra statsene så kan vi si at han er en dårlig HU pokerspiller.

Kan noen her fortelle meg hva er det diskusjonen vår handler om? Jeg har aldri påstått at jeg er vinnende spiller online, aldri!

st1p
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 84
st1p Postet 21. Januar 2012 06:19

Ettersom du tilsynelatende ser ut til å ha voldsomme vrangforestillinger i forhold til hva stats er/hvordan stats behandles, vurderte jeg i begynnelsen å bare betrakte dette som en spøk. Etterhvert har jeg innsett at du muligens er seriøs og velger derfor å prøve å forklare.

Mysterio90 skrev:st1p. Statsene har jo en betydning, men de danner ikke en hel bilde. For å ta et eksempel, om jeg taper live turneringer og vinner WSOP vil statsene si 1-1000. Verdens mester i poker? Vel statsene sier jo ikke det.

Her er det vanskelig å forstå hva du mener, men jeg velger å anta at du hadde til hensikt å skrive at om du taper 1000 live-tourneys før du dinger WSOP ME, så forteller ikke statsene deg om du er verdensmester.
Det har du rett i, for det er ikke meningen at stats skal fortelle deg hvilke titler du har vunnet. Den har til hensikt å fortelle noe om hvor mange turneringer du vinner/havner i pengene i kontra hvor mange du taper.
Skulle statsene fortelle at du taper 1000 turneringer før du vinner WSOP ME, kan vi konkludere med to ting:
1: Du er verdensmester
2: Du er verdens heldigste mann

Mysterio90 skrev:Erick Seidel(om jeg husker riktig) 0-6 i NBC HU. Ut ifra statsene så kan vi si at han er en dårlig HU pokerspiller.

Nei. Her tar du voldsomt feil. Det er det flere grunner til.
1: 6 turneringer er en aaaaltfor liten samplesize i forhold til at stats skal bety noe.

2: Erik Seidel spiller langt flere HU-eventer enn BARE denne turneringen. Derfor må man nesten inkludere ALLE HU-turneringene han spiller før man konkluderer med noe som helst.

Fun fact (irrelevant ift stats-diskusjonen): Erik Seidel vant denne turneringen ifjor.

Mysterio90 skrev:Kan noen her fortelle meg hva er det diskusjonen vår handler om? Jeg har aldri påstått at jeg er vinnende spiller online, aldri!

Jeg var bare nyskjerrig på hva du mente med uttalelsen din om at "stats ikke definerer meg som pokerspiller". Det har jeg nå fått svar på. Takk, du ga meg en god latter!

PS: Om du var seriøs beklager jeg min noe nedlatende holdning. Har bare vanskelig for å tro at en som frekventerer poker-forum så mye som du gjør skal ha et såpass lemfeldig forhold til stats.

Wildwood
Medlem siden 11/05-2011
Antall poster 94
Wildwood Postet 21. Januar 2012 10:41

tror ikke denne diskusjonen kommer noen vei, så kan vi ikke bare avslutte den og si at Mysterio90 er en flink poker spiller, men at han ikke får noe stake for denne gang? hihi
Sist endret 21. Januar 2012 10:43
[user_image]
[body_html]