• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

StOKK førjulsturnering 3 des på Victoria Gränshotell

Forfatter: Goggen

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 6. Desember 2011 18:51

StOKK sine juletørni 3 des på Victoria Gränshotell

Her er en kort sit.rap fra julebordsturnering (Tøgfors) på lørdag.

Jeg hadde bestillt avgang med Colorline (Sandefjord-Strømstad) kl 13.00, men etter og ha kikket ut vindu når jeg våknet hadde jeg en mistanke om at det kunne være for mye vind så jeg ringte rederiet og fikk bekreftet det jeg fryktet, alle avganger denne dagen var innstilt (No Tax-free mao).

Dro avgårde fra Tønsberg 12.15 og kjørte til Horten for å ta båten over til Moss. Pga av mye biler måtte jeg stå over en avgang men var i Moss 14.10. Kjørte ned til Fredrikstad for å hente Dartmusa som var megaklar for en pokerfest.

Etter en kort stopp på en butikk for å handle litt passasjerøl kjørte vi mot Tøgfors.

Siden jeg hadde gått "glipp av" tax-free kjøpet var Darkgunn så snill og handlet på
systembolaget for RolfGal, Dartmusa og meg - Tusen takk

Vi ankom hotellet 16.55 og møtte flere spillere i resepsjonen. Turneringen var utsatt en knapp time da vi ventet på Hagen84, Alexander89 og Elotunk som kom fra Hønefoss.

Dartmusa og jeg sjekket inn på rommet og begynnte å ta litt tyrkershots. Vi tømte vel en halvflaske på 30 min og "supermann" følelsen var iferd med å komme

Pga av 2 andre arrangementer i Østfold som gikk på samme dag ble det kun 12 stk til start. 2 x 6 manns bord. Spilte ingen trille for meg. 70% radiopokerspillere så jeg visste jo dette ble moro.

I selve turneringen ble det litt strammere spill en i radiotørnis så jeg begynnte å bygge litt stack Fikk "æren" av å slå ut førstemann (Robert?) som begynte å bli short. Han pushet med A8 i midtpos og jeg plukket opp AJ i BB.

Personen til venstre for meg (Trond Andre) var veldig aktiv og stjal ofte mine BB og sakte men sikkert krympet stacken min. Så siste hånden før middagspause plukket jeg opp i BB.

Agro spilleren til venstre for meg 3 bettet igjen min BB og en callet i midtpos. Jeg re-raiset pot og fikk call fra Mr.agro (Trond Andre) og jeg tror potten nå var på 16K.

Det kom en lav flopp (9,7,2) og jeg bettet ut 17K og hadde da 8K bak. Mr.agro gikk insta all-inn og hadde meg dekt. Faen tenkte jeg, nå er jeg slått

Vel, etter en kort tenkepause kom jeg fram til at jeg måtte calle når jeg hadde lagt i 3/4 av stacken min og håpe på å treffe turn&river. Til min store glede sier han, "du har meg nok slått" og viser fram .

I ettertid var det kanskje noe fiskete av meg å bette såpass mye etter flopp og kanskje like fiskete av Mr.agro og gå all-inn når jeg var såpass comittet som jeg var. Med den hånden gikk jeg til middag som chippie

God stemmning rundt middagsbordet og vi fikk servert juletallerken med tilbehør - Yammi.

Siden hotellet hadde sponset 4 pakker til våre turneringer hadde jeg med en liten Underberg gave til gogg1111 som er en av eierne av hotellet, og det ble markert under middagen. Dartmusa som virkelig var kommet i form klarte å dette av stolen under talen min - LOOOOL

Herfra og ut husker jeg ikke så mange hender, men da vi var 4 igjen inngikk vi en deal om at bobbla (4 plass) skulle få tilbake halv buy-inn.
Jeg var da nr 2 i stack like bak Mr.agro, mens Dartmusa og Elotunk var litt short. Fikk skikkelig kort tørke og etter en knapp times spill var jeg minst og bestemte meg og få det på med i utg og møtte til Elotunk i BB.

Dartmusa røyk på 3 plass og Elotunk ble nr 2. Vinneren ble Mr.Agro (Trond Andre), og med tanke på at han var ganske aktiv synes jeg det var greit.

Da ble det cash bord hvor jeg tror vi spilte en runde PLO og en runde NL. Jeg bygget rollen min opp ca 50% og var godt fornøyd. Dartmusa som var i "twilight Zone" satt som vanlig med en haug med chips og stradlet og 4,5 bettet in the dark. Seff treffer han masse og han var nok vinneren når kl var 03.00.

MEN....

Ikke uventet var det under PLO de største pottene var, og RolfGal tok ned 2 store potter mot Dartmusa som ikke lenge etter var BUST. Gikk ikke så mye bedre med meg. Fikk på stacken med "smør" () for 2 par og flushdrag etter turn og RolfGal (Mr.Kløvervaselin!) callet med . Hjerter på river

Etter å ha blåst noen høvdinger i den hånden kjøpte jeg meg inn igjen med 500 (4 plass penga fra tørni) og bygget med opp til ca 1300.

Da var kl 07.00 og jeg bustet siste hånda med en rein bluff. Igjen PLO og bordet var . RolfGal gjorde et pot bet og Alexander89 callet. Jeg tenkte nå eller aldri og 3 bettet. Call fra begge to og så lenge bordet ikke parret seg skulle jeg få det på etter river. på river og deigen kom på. RolfGal tenkte lenge og sier; "du har vel QT da" og kaster (han hadde pocket for trips). Alexander89 callet og visste opp for trips og da var det slutt.

RolfGal og Alexander89 var de store vinnerene for kvelden Musa og meg de store taperne Mao akkurat som det skal være

Håper jeg kan stille til Oslo Open 13-15 jan hvor hele hotellet er lukket for dette arrangementet og man forventer 140 spillere.

- Ut på tur, aldri sur - BARE BUST! -

Mvh

GoggenFish

Darkgun, Dartmusa, Goggen

Elotunk

Goggen

Dartmusa, Elotunk

Alexander89

StOKK&RolfGal

Hagen84

Alexander89, Dartmusa, Darkgunn, Goggen

Finalebord

Pallen
2pl Elotunk, Vinner Trond Andrè Greaker, 3pl Dartmusa

WINNER!

"The Gog's"

Plaskelag

Middag med sang...

Hotellet får gave av Radiopoker&GamingHill

Intervju med nr 2 Elotunk og vinneren Trond Andrè Greaker
(Intervjueren er rene Rolf Hovden...)

Alexander89s
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 357
Alexander89s Postet 6. Desember 2011 19:35

Morro tur! Håper å bli med på oslo open!

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 7. Desember 2011 00:44

Ja er så sur for at jeg ikke kunne være med på den der ass! Jeg skal lett på Oslo open om jeg er hjemme da, forventer å se deg og mange til da Alexander

Stokk
Medlem siden 30/03-2011
Antall poster 90
Stokk Postet 7. Desember 2011 01:17

Takker til alle for en kjempehyggelig kveld !!!!

Info om Oslo Open er lagt ut i egen tråd, og event legges ut nå, bare å melde seg på,
dette blir herlig

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 7. Desember 2011 12:49

Stokk skrev:Takker til alle for en kjempehyggelig kveld !!!!

Info om Oslo Open er lagt ut i egen tråd, og event legges ut nå, bare å melde seg på,
dette blir herlig

I like måte . Var ikke så hygglig å gi vekk 80% av rollen til deg da

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 9. Desember 2011 11:35

[user_image]
[body_html]