• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Supernova i løpet av Sommeren propbet! Hva får jeg av odds?

GamingHill hverken oppfordrer eller forbyr bets og avtaler mellom sine medlemmer i forbindelse med våre tjenester. GamingHill vil ikke dekke noen form for tap i forbindelse med slike avtaler, og vil ikke ta parti i noen uenighet mellom våre medlemmer. All bruk av GamingHill's tjenester til slik aktivitet er på eget ansvar!

Vi har samlet en liste over selgere med god historikk, sjekk gjerne denne før du bestemmer deg for å kjøpe prosenter i noen du ikke kjenner.

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 22. Mai 2013 16:28

Her er det jeg har skrevet på donkr om dettet bettet, om jeg tar imot action gjør jeg det her og på donkr
Om jeg skal gjøre det må det selvfølgelig være stricte regler

Jeg vurderer å prøve å bli Supernova på Pokerstars i løpet av sommeren, eller dvs ca 2-3 mnd. Har aldri prøvd å bli SuperNova før og er vel egentlig ikke klar over hva som skal til for å klare det.
Har prøvd meg på Stars sin kalkulator og det ser ganske tøft ut.
Atm har jeg bare 1800 VPP iløpet av dette året, så skal jo litt flyt i starten til for å klare det, men har tenkt å starte med en semiaggresiv BRM og spille det jeg føler jeg har en edge i.

Om jeg får mer enn 1 til 5 på pengene mine skal jeg sterkt vurdere å prøve det, og bette opp mot 50k nok av mine egne penger.

Kan hende at jeg er psykisk syk akkurat nå siden jeg skriver dette, men det tror jeg ikke.
Så dere får komme med innspill om dere er interesert eller ikke.

Mvh RPhillipR

Her er et bilde av Stars VPP oversikten min nå:

grimteh
Medlem siden 14/02-2011
grimteh Postet 22. Mai 2013 16:35

om du er psykisk syk nå , så regner jeg med det ikke er en unskyldning når bettet er ferdig og du eventuelt har tapt?

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 22. Mai 2013 16:42

må ha litt mer konkret info om hva stakes du skal spille, må du være i profit osv.. supernova er virkelig ikke så hardt om man er god til og grinde å ikke er rævdårlig

RPhillipR
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 251
RPhillipR Postet 22. Mai 2013 16:45

Ingen unnskyldning, tar det på min kappe

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 22. Mai 2013 20:37

ta medisinen din - om det ikke virker
ta en tur til Håkvik - om det ikke virker
tenk gjennom dette på nytt - om det ikke virker
finn deg en annen sommerjobb - om det ikke virker