• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Theriver90 klarer ikke å holde en avtale!

Forfatter: Gurba
Kategori: Off topic

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 1. Februar 2012 23:57

Theriver90 eller (slettet av moderator) som han heter, er en ganske aktiv kar som skriver mye både på GamingHill og Donkr.
Driver å tar proppbett's, sier han skal være med på alt og nå har han også lånt noen penger.
Det er ikke store beløp han har lånt, men fyren klarer ikke å forholde seg til en avtale.
I mitt tilfelle har han lånt 22$ + 100kr som han lånte når vi var på pokerlag til Musa.
Theriver90 har da ikke klart å betale tilbake som avtalt og har derfor har HAN økt beløpet først til 50$ og siste var til 80$ som han skulle betale om tirsdagen.
Ingen beløp var betalt inn på tirsdag, og jeg sente et krast mail til figuren. Og etter litt krass skriving, advarte jeg om at jeg kommer til å poste et forum tråd ang dette om han viss penga ikke var inn i løpe av onsdagen.
Kan hende det er litt stykt av meg, med de fleste vet hvem han er.
men for dere andre:
Ikke ingå avtale med ham.
Ikke Lån han penger.
Ikke ingå et bet med han.

Generelt, hold dere unna!

Har mail jeg har skrevet med han for å backe opp men ønsker ikke å dele dette foreløpig.
Gl under Nm Jens
Sist endret 2. Februar 2012 12:12

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 1. Februar 2012 23:59

Overrasket?
Lukter en Rolex eller to under NM

Eirikodd
Medlem siden 06/11-2011
Antall poster 489
Eirikodd Postet 2. Februar 2012 00:01

50$ bounty til den som slår ut Jens "størstetardeniuniverset" Heggestad på dag 1 i Main

EDIT: Hvis han tør å stille
EDIT 2: 75$ utbetalt om det er på en stygg utdragning som tilter han
Sist endret 2. Februar 2012 00:08

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 2. Februar 2012 04:12

Svare jeg har fått etter jeg har lagt ut tråden her og på Donkr. Tror jeg er sletta om ven på FB!
Theriver90
59 mins ago
Merk som spam
Var i gang med å sende penger i det jeg så tråden... Nei da ventet jeg ei uke til! Di fitte! Spenstig å lage tråd på donkr der jeg ikke er aktiv lenger, men som jeg bare kikker innom noen ganger

DonkPredator
Medlem siden 18/01-2012
Antall poster 125
DonkPredator Postet 2. Februar 2012 06:09

jeg kan kjøpe av deg gjelda for 40 dollar. Post SN så shipper jeg..

Tror ikke du bør låne bort penger til noen hvis du ikke takler dette

IronLion
Medlem siden 20/11-2011
Antall poster 306
IronLion Postet 2. Februar 2012 06:25

TS, du önsker ikke å dele email kommunikasjonen dere to i mellom, men navn kan du dele på donkr og gaminghill?

Mener ikke at det han har gjort er riktig, men serr du har ikke gjort så mye riktig selv i denne imo!

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 2. Februar 2012 08:23

Om folk ikke klarer å holde seg til avtaler så er det ikke nok med bare navn. Ta gjerne bilde, adresse, telefonnummer og hele dritten.
Skjønner ikke hvorfor det skal være akseptert at folk scammer.
Og når det gjelder denne tegneseriefiguren her så er det jo bare på sin plass at folk blir advart. I ene øyeblikket så ber han om 5dulls stake og i neste så har han så mange dollar som han bare vil. Fyren burde vært beskyttet mot seg selv og utestengt fra alt som har med spill/gambling/poker på nett.

Chief104
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 622
Chief104 Postet 2. Februar 2012 08:56

DonkPredator skrev:jeg kan kjøpe av deg gjelda for 40 dollar. Post SN så shipper jeg..

Tror ikke det først og fremst er penga som er viktig for Gurba, mer at han irritere seg sjukt over Theriver90..
Ellers er jeg helt enig med Donk predator, penger du låner bort i dette miljøet (uten om de du kjenner veldig godt) er borte til du eventuelt får de igjen. Skal du låne bort større summer så er en skriftlig avtale et must.

Ps. Prøver ikke å forsvare Theriver90 her, betal gjeda di, men liker ikke uthengning av private sånn generelt for det kommer det aldri noe godt ut av

st1p
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 84
st1p Postet 2. Februar 2012 12:27

Åååh, RoyIvey !

Oddla1
Medlem siden 02/06-2011
Antall poster 225
Oddla1 Postet 2. Februar 2012 13:20

Lol, æg drite i dette. men kan bekrefte at eg staket river90 i sunday storm , vet han kom itm, men har ikkje betalt tilbake noe
(trur bare eg sgo hatt 7-8 $)

viss nogen kjenne han, kan dokke få disse $ av meg,lol
Sist endret 2. Februar 2012 13:28

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 2. Februar 2012 13:34

Det er et godt poeng å aldri låne penger til pokerspillere så lenge man ikke er omgangsvenn med disse. (det er vel ikke alltid det hjelper )

Personlig har jeg lånt Theriver90 småbeløp flere ganger og alltid fått de igjen som lovet, men jeg har hørt av flere i det siste at de ikke har fått igjen pengene sine.

Til de som eventuelt syntes det er feil å poste slik Gurba har gjort:

Vi ønsker så klart ikke at folk blir hengt ut i forumet, men når man rett og slett blir scammet av en man har lånt penger til og dette gjelder flere andre så er det til nytte for ALLE at dette kommer ut slik at andre slipper å gå i samme fella. (Den det gjelder kan så klart komme med svar dersom dette ikke stemmer)

Det er ikke snakk om så mye penger bestandig, men her blir det så klart en prinsippsak når man er lovet pengene tilbake gjentatte ganger, men aldri får disse.

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 2. Februar 2012 14:44

DonkPredator skrev:jeg kan kjøpe av deg gjelda for 40 dollar. Post SN så shipper jeg..

Jeg takler å låne bort penger, d jeg ikke takler er når folk bryter avtalen 2-3 ganger og hjemmer seg bak d å bare øke beløpet så kan jeg få lengre tid.. men heller ikke da skjer d noe. Jeg har greit med $ så er ikke det som er saken.. Vil gjerne advare de som låner ut små beløp her på GH.

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 2. Februar 2012 14:46

IronLion skrev:TS, du önsker ikke å dele email kommunikasjonen dere to i mellom, men navn kan du dele på donkr og gaminghill?

Mener ikke at det han har gjort er riktig, men serr du har ikke gjort så mye riktig selv i denne imo!

Har sikkert gjort mye feil, viss d er d du sikter til. OG den størse feilen er å låne bort $. Men viss jeg låner dollar betaler vell jeg tilbake uansett.. samma om d er 1-1000$, og han har ikke holdt avtalen 2-3 ganger og jeg har skrevet at jeg lager en tråd viss han ikke betaler og har advart han om dettte ett par ganer.

Gurba
Medlem siden 21/02-2011
Antall poster 273
Gurba Postet 2. Februar 2012 15:02

Ser at moderator her sletta navne, men på Donkr måtte jeg nå slette det selv

dartmusa
Medlem siden 09/05-2011
Antall poster 419
dartmusa Postet 2. Februar 2012 17:34

Chief104 skrev:

Tror ikke det først og fremst er penga som er viktig for Gurba, mer at han irritere seg sjukt over Theriver90..
Ellers er jeg helt enig med Donk predator, penger du låner bort i dette miljøet (uten om de du kjenner veldig godt) er borte til du eventuelt får de igjen. Skal du låne bort større summer så er en skriftlig avtale et must.

Ps. Prøver ikke å forsvare Theriver90 her, betal gjeda di, men liker ikke uthengning av private sånn generelt for det kommer det aldri noe godt ut av
Når du har skutt deg selv i benet mer enn 2 ganger og lader hagla på nytt! Fortjener du gapestokk! Og når det gjelder og henge ut noen så klarer han vel lett og "henge" seg selv! Tåpelig kommentar om og henge ut privat personer! Han har selv lagt lista veeeeldig lavt!

Som Osmark sier. Få det på blokka!

Og selv om det er små penger i noen øyne, kan det være andre her med begrenset bankroll som også kanskje har lånt ut eller ville komme til og låne ut!

Han er vel også kjent for og være en scammer fra tidligere? Men dette vet jeg ingenting om derav bare rykter. Så det skal ikke jeg utale meg så mye om. Men andre kan kanskje bekrefte dette.

Så om han skylder flere penger er dette helt klart en grei måte og advare andre slik at ikke flere snubler i samme grøfta

Alexander89s
Medlem siden 29/03-2011
Antall poster 357
Alexander89s Postet 2. Februar 2012 18:25

Jeg fikk igjen det han lånte fra meg hos musa. Håper det løser seg gurba!

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 4. Februar 2012 16:29

Alexander89s skrev:Jeg fikk igjen det han lånte fra meg hos musa. Håper det løser seg gurba!

Det var bra, håper det løser seg for de andre også
[user_image]
[body_html]