• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Tiggetråd om FTOP's backing!

Forfatter: r1mmeyo

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 1. August 2013 14:26

halleis, bare slett denne om den finnes upassende!

Har et tungt år som gjør at jeg ikke får spilt absolutt alle bi's av mine backere, da jeg er i makeup og dem ser det tryggere å grinde seg opp på mid stakes kontra å shotte på dem høyeste, har dog bra form i det siste med et par FT's og improva gamet betraktelig på visse områder, så føler meg i bra form!

FTOP's starter den 3 august, og ville vært shame å ikke fått med seg noen events, så hvis det er noen som er int. i gamble og lodde, så er det bare å shippe en pm!

grapher og slikt føler jeg er unødvendig, da dem fleste kjenner meg her, Men er du ute etter extra info så er det bare å spørre!

r1

diesel_dolly
Medlem siden 31/12-2012
Antall poster 444
diesel_dolly Postet 1. August 2013 16:40

http://www.chipmeup.com/ du kan jo selge % her. spillere med null peiling klarer jo og selge til 1.30 i mark up. det er mulig og selge fullstake eventer også.

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 1. August 2013 19:54

Mye ønsker du i bankroll til å starte med ? Greit å vite hva man får av prosenter for x antall dollar.

JohnnyDepp
Medlem siden 29/01-2012
Antall poster 281
JohnnyDepp Postet 1. August 2013 20:07

Greieste er vel enkeltevents.

r1mmeyo
Medlem siden 04/04-2012
Antall poster 413
r1mmeyo Postet 1. August 2013 22:01

AcerJay skrev:Mye ønsker du i bankroll til å starte med ? Greit å vite hva man får av prosenter for x antall dollar.

Hei, det greieste er å finne en som backer hele greia, men jeg innser at det blir litt tungt å finne iallefal på så kort tid, så var bare et siste shot å lage en tråd her.. det greieste som JD sier er nok å stake enkel events av dem som føler for det.

Er åpen for alle forslag obv!

40\60 + stakeback til fordel dem som staker!

wudupmyninja
Medlem siden 02/02-2012
Antall poster 312
wudupmyninja Postet 2. August 2013 14:56

Lag spilledager sjef, spesielt søndag burde det jo være interesse førr. Kanskje eventuelt sette den på 2+2, donkr og her for å nå ut til massen om du vil være sikker på å selge ut. Ska vel ikkje være no problemos IMO
[user_image]
[body_html]