• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Verifisering av kontoer - Tips

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 17. April 2012 23:56

Det er blitt et nødvendig onde, men må gjøres..

Det er veldig enkelt å sette inn penger på alle verdens gamblingside, men ikke så lett å ta ut om man dinger storgevinsten..

Pga stadige nye og strengere regler har de som driver pokersidene nå blitt nødt til å skjerpe inn kontrollen på uttak fra kontoene.
Blant annet hvitvasking av penger vil myndighetene ha en kontroll på..

Jeg har i det siste ordna papirene mine både på PartyPoker og PokerStars.Fr, og de gled rett igjennom !

Etter tips fra Elepervo fikk jeg beskjed om at man ikke trenger å scanne/ta bilde av et brev fra din bank eller lignende for å få tak i det beviset på din adresse etc..
Det holder å ta en prinscreen av en kontoutskrift fra din nettbank.
Pass bare på å få med ditt navn, adresse, navn på bank, IBAN, BIC/Swift og kontonr.
Alt dette står nå øverst i alle kontoutskriftene hos SpareBanken 1 Nord-Norge, så burde nok være enkelt å finne i andre nettbanker også.

De fleste gamblingsider ønsker også bilde av pass og kredittkort det er gjort innskudd med.
Enkleste er jo bare å ta et digitalkamera/mobil og ta bilde av alt og lage et album på din PC, og så bare sende ut til alle du har tenkt å spille på.

Om noen har noen spørsmål eller tips angående verifisering av kontoer, så fyr løs !

AlexAkiller
Medlem siden 02/02-2012
AlexAkiller Postet 19. April 2012 12:54

har noen erfaring med nordea sin nettbank sider?
e får ikke opp IBAN,BIC på skjermen og vet ikke kor disse opplysningene befinner seg hos nordea nettbank!!!

AcerJay
  •  
Medlem siden 01/02-2011
AcerJay Postet 19. April 2012 12:58

AlexAkiller
Medlem siden 02/02-2012
AlexAkiller Postet 19. April 2012 13:44

AcerJay skrev:http://service.nordea.no/iban-kalkulator/

BIC/Swift er NDEANOKK

denne metoden e har prøvd og sendt til dem men fikk ikke godkjent likaveld

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 19. April 2012 19:46

Det er veldig mange gambling aktører som IKKE godtar screenshoot, man levere papirvarianten hos disse..

AlexAkiller
Medlem siden 02/02-2012
AlexAkiller Postet 19. April 2012 21:08

JaCkPoT_ skrev:Det er veldig mange gambling aktører som IKKE godtar screenshoot, man levere papirvarianten hos disse..

sant d men på stars.fr de godtar screenshoot bare står BIC og IBAN i samme skjermbild men probleme med nordea e at når e går i kontoen min får bare opplysning av navn og saldo og slik ikke BIC og IBAN,men skal til banken og prate med dem på fredag å se om de kan hjelpe meg

wudupmyninja
Medlem siden 02/02-2012
Antall poster 312
wudupmyninja Postet 19. April 2012 21:26

JaCkPoT_ skrev:Det er veldig mange gambling aktører som IKKE godtar screenshoot, man levere papirvarianten hos disse..
kan det tenkes/bekreftes/avkreftes at .fr er en av de?

edit: smart å lese alt før man spørr.. nm
Sist endret 19. April 2012 21:26
[user_image]
[body_html]