• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

*Video* 4 stk underberger

Forfatter: Thor
Kategori: GamingHill

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 17. Desember 2011 09:16

Goggen
  •  
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 975
Goggen Postet 17. Desember 2011 12:15

HAHA

YAMMI

anrimo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 808
anrimo Postet 20. Desember 2011 00:34

Hvor mye får jeg for å si at det IKKE var juks ?

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 20. Desember 2011 10:36

Hallo FUUUU?!?! Ork å legg inn video med retard lyd å andre som jabbe sjit over det som faktisk skjer dær da? Insaine kjedelig video uten å hør alt som skjer i rundt dær faktisk. Ikkje bra..

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 20. Desember 2011 10:48

aviena skrev:Hallo FUUUU?!?! Ork å legg inn video med retard lyd å andre som jabbe sjit over det som faktisk skjer dær da? Insaine kjedelig video uten å hør alt som skjer i rundt dær faktisk. Ikkje bra..

Ser den. Var midt i hostingen at radiopokeren, vi var offline (spilte musikk) når lfc skulle drikke flaskene slik at våre lytters fikk med seg hendelsen

Jeg brukte Camtasia Studio og tok opp hendelsen herfra.
Nå var jeg usikker på om lyden herfra kom med og det viser seg at den gjorde det.

Skal også sies at vi fikk heller ingen lyd derfra, hørte ikke hva som ble sakt eller noen ting. Alt vi så her hjemme var det du ser på videoen. Vi så at folk snakket men fikk ikke med oss hva som ble sakt, vil tro at mikken ikke fungerte.

Lyden man hører på videoen er fra radiosendingen (gjester)

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 20. Desember 2011 10:51

Thor skrev:
aviena skrev:Hallo FUUUU?!?! Ork å legg inn video med retard lyd å andre som jabbe sjit over det som faktisk skjer dær da? Insaine kjedelig video uten å hør alt som skjer i rundt dær faktisk. Ikkje bra..

Ser den. Var midt i hostingen at radiopokeren, vi var offline (spilte musikk) når lfc skulle drikke flaskene slik at våre lytters fikk med seg hendelsen

Jeg brukte Camtasia Studio og tok opp hendelsen herfra.
Nå var jeg usikker på om lyden herfra kom med og det viser seg at den gjorde det.

Skal også sies at vi fikk heller ingen lyd derfra, hørte ikke hva som ble sakt eller noen ting. Alt vi så her hjemme var det du ser på videoen. Vi så at folk snakket men fikk ikke med oss hva som ble sakt, vil tro at mikken ikke fungerte.

Lyden man hører på videoen er fra radiosendingen (gjester)

Din lille nisse der du sitt! Ja ser den.. Men det ble jo opptak da? Ment dem tok det opp. Men æ hørt mæ sjøl i bakgrunn dær (som om det e vanskelig å oversjå mæ rop nånn stan) så micen fungert.

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 20. Desember 2011 11:03

Nisse er bra. Goood jul ..

Gutta på gulvet fikk problem med streamen, og slik jeg forstår det så ble ikke dette tatt opp, så opptaket jeg filmet er det eneste som fins. Tenker at det (søppelopptaket) der er bedre en ingen opptak.

Som du ser 1:47 ut i videoen flytter jeg på bildet for å skru opp lyden, men det er allerede på fult.

Når man bruker camtasia så filmer programmet det man merker av på skjermen, var skråsikker på at lyden herfra ikke skulle komme med, men beklageligvis ble den det

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 20. Desember 2011 11:24

oj!

Ja, Noob gutta som satt dær vettu. Sa jo at aviena va totalt boss over jackpot som kun satt å såg på rompa mi hele tia ty.

Arti læll da, hahaha. Sto jo på sia dær å flirt mæ ihjel! Glede mæ te neste bet allerede. Synd det ikke ble nå av melk greiern mine + pål sitt mot finck ofc

Thor
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 889
Thor Postet 20. Desember 2011 11:30

aviena skrev:oj!

Ja, Noob gutta som satt dær vettu. Sa jo at aviena va totalt boss over jackpot som kun satt å såg på rompa mi hele tia ty.

Arti læll da, hahaha. Sto jo på sia dær å flirt mæ ihjel! Glede mæ te neste bet allerede. Synd det ikke ble nå av melk greiern mine + pål sitt mot finck ofc

At han gjordet det har jeg full forståelse for

aviena
Medlem siden 25/09-2011
Antall poster 326
aviena Postet 20. Desember 2011 11:48

Æ å.. Hadd liksom vært mer merkelig om han stirra på rompa te Pål hele helga liksom... Mahahahaha

anrimo
Medlem siden 01/02-2011
Antall poster 808
anrimo Postet 20. Desember 2011 16:30

Er vel bare å legge på lyd

royalrob
Medlem siden 16/11-2011
Antall poster 14
royalrob Postet 20. Desember 2011 16:51

Pokerutstyr skrev:Er vel bare å legge på lyd

og lett klippet bort 3 min
[user_image]