• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Vil du bli med meg på Champions League kino???

Forfatter: Merethe99
Kategori: Off topic

Merethe99
Medlem siden 15/04-2012
Antall poster 9
Merethe99 Postet 16. April 2013 14:17

Tenkte du at du skulle se semifinalene neste uke hjemme i sofaen eller på puben på hjørnet? Glem det da;

Du er min hedersgjest, og den oransje løperen er allerede rullet ut for en fotballkveld av de sjeldne. Glem Oscar utdeling og rød løper.

Du får muligheten til å velge mellom to kvelder neste uke, der du får oppvarting som en ekte VIP og velger selv hvilke semifinale du vil delta på. Tirsdag 23. april møtes Bayern München og Barcelona, onsdag 24. april er det Dortmund og Real Madrid som skal kjempe om heder og ære på «kinolerretet».

Dørene åpnes 18.30 på Frogner Kino i Oslo og avspark er 20.45. Du går vel ikke glipp av vårens beste fest?

Football@Cinema er et flunkende nytt konsept som vi ønsker å gi til våre spillere. Kom og opplev semifinalen i komforten av en kinosal og nyt “LIVE” -atmosfæren med pizza og god drikke!

Alexandra Joner tar en pause fra den røde løperen til fordel for den oransje denne kvelden og Thomas Myhre leder an kvelden og gir innsikt og tips. Det blir også tilfeldige trekninger og gratiskonkurranser med flere fantastiske premier i løpet av kveldene.

Dette vil si at du kan,- tillegg til å feste med Norges mest sexy kvinne og vår tidligere landslags keeper-
Vinne gratis turer, nyte gratis mat og drikke, se gratis fotball på kino og kose deg med gode venner.

Skriv inn enten fullt navn her i tråden, eller ditt Betsson alias så hjelper jeg deg med å komme på gjestelisten.
Får du med noen venner som ikke er Betsson spillere, få dem til å registrere seg og sette inn 100kr. Send meg en melding om dette eller til betsson@unitedmediagroup.no

Du vil nemlig få 2 billetter til internasjonale kamper på Ullevaal for hver nyregistrerte venn. For hver venn du tar med får du en ekstra billett samt det øker sjansen din for å vinne fantastiske fotballopplevelser & reiser.

Husk påmelding innen fredag 19. April!!!

Begrensede plasser så det er førstemann til mølla!

HUSK, du kan ta med deg venner, Vi ses på den Orange løperen

Merethe99

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 17. April 2013 14:16

Har du ikke Betsson konto kan du nå signe opp konto fra banneret under.

fuentes91
Medlem siden 09/12-2011
Antall poster 26
fuentes91 Postet 21. April 2013 20:26

Er det fortsatt plasser igjen?
[user_image]
[body_html]