• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Vinn hotelrom på Citywest under NM hos NordicBet

NordicBet
Medlem siden 14/02-2011
Antall poster 158
NordicBet Postet 6. Mars 2013 14:05

Heisann!

Vi i NordicBet setter nå opp 2 turneringer der vi ADDER rom på Citywest under NM, fra 19-24 Mars! Verdien på det addede rommet er €460, og det er selvsagt et dobbeltrom så vinnerne kan ta med seg en person til helt gratis!

Det er 2 turneringer med denne premien, 1 rom addes i hver turnering:

Turn 1: Søndag 10 Mars kl 21.00 - innkjøp €20 + €2

Turn 2: Mandag 11 Mars kl 21.00 - Innkjøp €20 + €2

Merk at premien er personlig for vinnerne i turneringen, og kan ikke vinner reise går det addede rommet videre til den neste på listen. Rommet kan IKKE videreselges eller byttes i cash!

Vi vet det er mange forespørsler om rom på spillehotellet og her har dere en unik mulighet til å vinne et gratis opphold under NM!!

Turneringen finner dere i pokerklienten til NordicBet og vil være online i løpet av torsdag for registrering!

Kim

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 6. Mars 2013 14:34

Syns det burde ha vært noen rom up for grabs for de som trenger from fra lørdag 16. til tirsdag eller onsdag....

NordicBet
Medlem siden 14/02-2011
Antall poster 158
NordicBet Postet 6. Mars 2013 14:42

Hei Osmark!

Det er slik at vi har forhåndsbooket et visst antall rom ut i fra hvilke øvelser som trekker flest deltakere, og derfor er det disse dagene som våre rom er booket.

Skulle vært ute tidligere med å booke førstehelgen, da det jo er St.Patricks-feiring i Irland den helgen, og vel smekkfullt over absolutt alt..

Kim

osmark
Medlem siden 01/02-2011
osmark Postet 6. Mars 2013 14:53

Det er godt mulig. Har ikke tenkt så mye på det enda. Det bare åpnet seg en mulighet her for å kunne dra over lørdag16 og tilbake tirsdag eller onsdag. Men har ikke bestemt meg for om jeg gidder. Men om du sier at jeg må ut på prostitusjonsmarkedet for å finne meg rom så ble det jo....mer interessant

Marianne
  •  
Medlem siden 18/09-2011
Antall poster 608
Marianne Postet 6. Mars 2013 18:11

osmark skrev:Det er godt mulig. Har ikke tenkt så mye på det enda. Det bare åpnet seg en mulighet her for å kunne dra over lørdag16 og tilbake tirsdag eller onsdag. Men har ikke bestemt meg for om jeg gidder. Men om du sier at jeg må ut på prostitusjonsmarkedet for å finne meg rom så ble det jo....mer interessant
Osmark...slå deg i sammen med Darkgunn..ho er i samma situvasjon
[user_image]
[body_html]