• Introduksjon til GamingHill.com

GamingHill.com er et verdensomspennende sosialt spillenettverk som tilbyr avtaler, verktøy, anmeldelser, nyheter og underholdning som er spillrelaterte.
    Les mer her.

Vurderer Vegastur, er det noen grunn til å ikke velge Stratosphere hotellet?

Forfatter: winandloose
Kategori: Andre emner » Reise

winandloose
Medlem siden 23/02-2011
Antall poster 131
winandloose Postet 1. September 2011 13:36

Altså det samme som enkelte av dere har vært på 2 ganger.

Evt. andre greie og rimelig alternativ mottas med takk..

mvh Steinar Ovlien

Deviltorsk
Medlem siden 10/02-2011
Antall poster 118
Deviltorsk Postet 1. September 2011 14:22

All äre til Stratosphere som hotell, men turneringene der har en katastrofestruktur. Så er det jo ikke sentralt, så det blir jo ofte taxi, men det blir det vel ofte uansett. Jeg kommer ikke å velge Stratosphere ved neste korsvei, kommer nok å velge ett hotell mer sentralt.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 1. September 2011 14:28

Som Deviltorsk sier så er det litt usentralt, men det er ikke noe veldig stort problem. Stort sett må man ta taxi til nabohotellet uansett da avstandene mellom hotellene på strippen er store (om man skal gå) Taxi fra stratosphere til strippen koster uansett ikke mer enn 10-15 dollar.

Det kan nevnes at de har både Mc Donalds, Budget og diverse andre nyttige butikker/tilbydere i andre etage på hotellet.

Stratosphere er absolutt et greit sted å bo, men personlig ville jeg nok valgt å bo enten downtown eller på strippen (Både pga det sentrale aspektet og pga antall poker games som går)
Sist endret 1. September 2011 14:29

Informer
  •  
Medlem siden 01/02-2011
Informer Postet 1. September 2011 19:07

Jeg synes Stratosphere er et veldig godt alternativ om man vil spare penger på hotell - man må som sagt uansett ta litt taxi for å komme seg mellom for å oppleve litt forskjellig i byen.

Dersom du vil ha et billig alternativ midt på strippen kan jeg anbefale Barbary coast/Bills gambling hall som ligger rett over Bellagio.

http://www.billslasvegas.com/

Man velger ikke dette hotellet grunnet hverken kvalitet eller størresle, men utelukkende pga lokasjon og pris.

LottoMartin
Medlem siden 13/03-2011
Antall poster 361
LottoMartin Postet 1. September 2011 19:20

Ryktes Aria, Venetian/palazzo, Wynn/Encore, og Bellagio er naaajs

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 1. September 2011 19:24

LottoMartin skrev:Ryktes Aria, Venetian/palazzo, Wynn/Encore, og Bellagio er naaajs

Nå spurte han jo etter rimelige alternativer..

Et annet meget rimelig alternative med sykt bra plassering er Imperial Palace. Her er det også en del cashlag om du ønsker dette

winandloose
Medlem siden 23/02-2011
Antall poster 131
winandloose Postet 1. September 2011 19:38

Takk for innspill, jo - jeg vil heller legge pengene i dyrere turneringer og mere cashgames enn på unødvendig flotte hotellrom.

JaCkPoT_
  •  
Medlem siden 01/02-2011
JaCkPoT_ Postet 1. September 2011 19:40

winandloose skrev:Takk for innspill, jo - jeg vil heller legge pengene i dyrere turneringer og mere cashgames enn på unødvendig flotte hotellrom.

Kunne ikke vært mer enig! Det ser jeg på som en kjempefordel selv. Uansett hvilket av hotellene man bor på av de som er nevnt her skal man mest sansynlig bare sove/dusje og kanskje spise roomservice på rommet uansett.

Om du får 2-3000 dollar ekstra til gambling ved å velge eks Imperial Palace fremfor Aria så er det vel definitivt verdt det. Vil du sjekke ut Aria kan du jo bare dra dit å titte helt gratis uansett
[user_image]
[body_html]